Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Re: Vidunderlige sten fra Indien - ebay

søn 16. jan 2011 13:41

Wauw, hvor er de lækre!

Re: Vidunderlige sten fra Indien - ebay

søn 16. jan 2011 17:56

@-) :drool:

Re: Vidunderlige sten fra Indien - ebay

søn 16. jan 2011 22:21

Slet slet ikke dårligt :-D

Re: Vidunderlige sten fra Indien - ebay

man 17. jan 2011 12:15

Rigtig dejlig samling perler, vil du dele sælger?

Re: Vidunderlige sten fra Indien - ebay

man 17. jan 2011 16:38

Bæk, det har hun gjort:

Lise Sonne skrev:
Danagonia skrev:Mumsen, hvem er sælger?

designerstheme

;;)

Re: Vidunderlige sten fra Indien - ebay

tirs 18. jan 2011 07:50

Lise super lækkerier du har fået hjem. Glæder mig til se de forskellige sten i smykker :dance: :dance: :dance: :ymsick: :ymsick:

Re: Vidunderlige sten fra Indien - ebay

ons 19. jan 2011 14:38

u la laaa.... sikke et køb ;;)

Re: Vidunderlige sten fra Indien - ebay

tirs 26. jul 2011 17:00

Hvor er de lækre, jeg elsker sten...

Re: Vidunderlige sten fra Indien - ebay

tirs 13. sep 2011 22:17

Jeg kan ikke huske hvor i forummet jeg læste om de 80kr +/- porto man må handle for udenfor EU.
Nå men jeg har nok så frækt kopieret nedenstående:



Afklaring på om bagatelgrænsen er med eller uden porto
Godt nyt!
Endelig er det blevt afgjort ved Skat, at bagatelgrænsen på 80 kr er excl. forsendelsesomkostninger. Det betyder at vores toldberegner er korrekt.
Tidligere var det nemlig meget usikkert om man ville blive fortoldet af en vare til 50 kr, hvis dem samlede pris incl. forsendelsesomkostninger oversteg 80 kr.
Så nu kan du roligt bestille varer til under 80 kr, uden at være nervøs for at blive fortoldet.
Og skulle det ske at du bliver fortoldet, kan der selvfølgelig klages til Post Danmark.
Vi vil gerne sige mange tak til Steen Nygaard ved Skat for hans hjælp over flere måneder med at få dette afklaret.

Med venlig hilsen
Toldpriser.dk

Re: Vidunderlige sten fra Indien - ebay

man 19. sep 2011 08:26

brumbear skrev:Jeg kan ikke huske hvor i forummet jeg læste om de 80kr +/- porto man må handle for udenfor EU.
Nå men jeg har nok så frækt kopieret nedenstående:



Afklaring på om bagatelgrænsen er med eller uden porto
Godt nyt!
Endelig er det blevt afgjort ved Skat, at bagatelgrænsen på 80 kr er excl. forsendelsesomkostninger. Det betyder at vores toldberegner er korrekt.
Tidligere var det nemlig meget usikkert om man ville blive fortoldet af en vare til 50 kr, hvis dem samlede pris incl. forsendelsesomkostninger oversteg 80 kr.
Så nu kan du roligt bestille varer til under 80 kr, uden at være nervøs for at blive fortoldet.
Og skulle det ske at du bliver fortoldet, kan der selvfølgelig klages til Post Danmark.
Vi vil gerne sige mange tak til Steen Nygaard ved Skat for hans hjælp over flere måneder med at få dette afklaret.

Med venlig hilsen
Toldpriser.dk



Suk..... hvis jeg dog bare kunne holde mig under 80kr.....MEN det kan jeg ikke, så når pakken bliver snuppet i tolden, så gælder det om at så meget som muligt er i pakken, så man får mest muligt for gebyret :)) :)) :)) =)) =)) - logik for burhøns, ikke ?
Skriv et svar