Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Selv forkælelse....

lør 7. maj 2011 22:01

Jeg har arbejdet på nogle designs med små coins, som jeg gerne ville prøve af. Men havde slet ikke nogen, så et lille ebay køb var nødvendigt ;;) og i dag kom de så, mine fine nye perler...

Billede

Facet labradorit ovale coin 8mm, aquamarine facet brioletter 6mm og kyanite coin og dårber begge 8mm....

Billede

Lepodite brioletter 11mm, lyserøde månesten coin 8mm, aventurine 6mm brioletter, jasper brioletter 6mm og hyperstehne 8mm coin.

Jeg har aldrig haft hyperstehne før, men de er utroligt smukke. Minder lidt om en sort labradorit da de changere smukt i lyset

Billede

Det er også første gange jeg har månesten, de er også virkelig flotte når lyset rammer dem. Ligner virkelig en magisk sten
Billede

Så har jeg været i Netto og købe opbevarings bokse til perlerne. De var på tilbud i sidste uge. Var egentlig i tvivl om de var praktiske til at starte med, men nu hvor jeg har brugt dem lidt er jeg virkelig glad for dem. Det er super nemt at se hvad man har, og det gør bare perlerne meget mere appetitlige...

Billede

De kan virkelig godt anbefales, især til de små wirewrapping sten...

Re: Selv forkælelse....

søn 8. maj 2011 08:16

Nogle dejlige perler du der har andskaffet dig .
kan du altid huske hvad dine perler har kostet, eller setter du priser på dine små glas?

Re: Selv forkælelse....

søn 8. maj 2011 09:15

Det ser rigtigt godt ud, men det hjælper da ikke noget at du anbefaler opbevaringsæsker fra Netto. Det ser jo ud til at du har købt allesammen.

Re: Selv forkælelse....

søn 8. maj 2011 09:51

Har du kunnet få dem hjem uden at skulle betale told og import gebyr og alt det? har endnu ikke prøvet ebay.

Re: Selv forkælelse....

søn 8. maj 2011 12:32

Susanne i nord skrev:Har du kunnet få dem hjem uden at skulle betale told og import gebyr og alt det? har endnu ikke prøvet ebay.


Det samme her - og det er godt nok nogle lækre sten... :x-

Re: Selv forkælelse....

søn 8. maj 2011 13:23

AnneSkovsgaard skrev:
Susanne i nord skrev:Har du kunnet få dem hjem uden at skulle betale told og import gebyr og alt det? har endnu ikke prøvet ebay.


Det samme her - og det er godt nok nogle lækre sten... :x-


Enormt lækre sten er pænt misundelig.
tror jeg skal sælge af det jeg ikke bruger også få lidt men godt i stedet for.

Re: Selv forkælelse....

søn 8. maj 2011 15:59

Havfruen skrev:Nogle dejlige perler du der har andskaffet dig .
kan du altid huske hvad dine perler har kostet, eller setter du priser på dine små glas?


Kan som regel ca. huske det ja :-D Men jeg bruger jo som regel kun 2-3 perler i et smykke, så det er jo ikke det der gør den store prisforskel. Det er kun hvis perlerne er glas eller en meget billig sten af en art at jeg lader det have indflydelse på prisen... Så vil helst ikke gå og tænke alt for meget på hvad perlesamlingen har kostet :))

Re: Selv forkælelse....

søn 8. maj 2011 16:00

pias skrev:Det ser rigtigt godt ud, men det hjælper da ikke noget at du anbefaler opbevaringsæsker fra Netto. Det ser jo ud til at du har købt allesammen.

:)) :)) :)) I Tinglevs Netto ja, der er der ikke meget tilbage =)) =))

Re: Selv forkælelse....

søn 8. maj 2011 16:02

Susanne i nord skrev:Har du kunnet få dem hjem uden at skulle betale told og import gebyr og alt det? har endnu ikke prøvet ebay.


Jepp... Er kun røget i fortoldning når jeg køber fra USA. Kina er rigtig gode til at lave gode beskrivelser ;-) Og så er det mit indtryk at tolderne bedst kan lide at tjekke de store pakker, så perler ryger som regel udenom

Re: Selv forkælelse....

søn 8. maj 2011 16:03

Susanne i nord skrev:Enormt lækre sten er pænt misundelig.
tror jeg skal sælge af det jeg ikke bruger også få lidt men godt i stedet for.


Når du arbejder med wire wrapping, kan det jo godt betale sig med de lidt bedre sten, fordi du ikke bruger ret mange af gangen... Jeg har da svært ved at få brugt sådan en hel streng
Skriv et svar