Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Kallie skal ikke have alt det sjove for sig selv.

søn 29. maj 2011 12:05

Så da hun sagde hun gik på ebay med sin nye paypal konto. Tændte jeg bærbaren og gik med, imens vi skrev til hinanden over skype at den streng var vildt lækker og dem her kunne vi ikke leve uden. Samt at de der lignede virkelig bare bananer lidt for meget.

Tror det var tirsdag jeg sendte min første etsy ordre, og gæt hvad? den kom allerede IGÅR! vildt!

Her er hvad jeg fik. Alle er ret små og købt ind til at give wire wrap et ordenligt skud opmærksomhed. nu kan perlerne endelig passe i hullerne.

Fra yderst mod centrum.
Grønne aventuriner.
Ametyster
Golden strawberry quartz
...Cherry quartz
Og til sidst super lækre akvamariner....

Billede

Re: Kallie skal ikke have alt det sjove for sig selv.

søn 29. maj 2011 12:27

de ser lækre ud - de må have kostet dig en formue - amethyst og akvamarin med den klarhed koster kasse

Re: Kallie skal ikke have alt det sjove for sig selv.

søn 29. maj 2011 13:05

Alt i alt 138 kr. med porto dog kan der komme told på. Auqamarinerne er dog quartz udgave men ametysterne er rigtig nok. i hvert fald i følge sælger. og de er ikke helt rene indeni så tror den er god nok.

Re: Kallie skal ikke have alt det sjove for sig selv.

søn 29. maj 2011 13:29

Muha ha haha.. vi må finde en snirkle dag må vi!... så viser jeg dig mine hvis jeg må se dine :P

Re: Kallie skal ikke have alt det sjove for sig selv.

søn 29. maj 2011 13:50

Jeg er helt frisk :-)

Re: Kallie skal ikke have alt det sjove for sig selv.

søn 29. maj 2011 14:31

Det er nogle rigtig lækre perler du har købt. :x- Jeg er også blevet snydt og har købt akvamarin perler hos en forhandler hvor det senere har vist sig at være glas (quarts lyder bedre men det er jo bare glas). #-o

Re: Kallie skal ikke have alt det sjove for sig selv.

man 30. maj 2011 09:58

Ser super godt ud er spændt på hvad du får lavet

Re: Kallie skal ikke have alt det sjove for sig selv.

man 30. maj 2011 10:23

så er det et kup - strawberry... er nok min favorit, som de ligger der
Skriv et svar