Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -

man 29. aug 2011 22:34

Fandt en æske med gamle øreringe..... hold da op, jeg kunne da lide store øreringe dengang i 80'erne
Billede
Tror de fleste bliver gemt væk igen, så mine børn har noget at grine af, når de engang skal rydde op efter mig !

Re: Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -

tirs 30. aug 2011 07:02

Ha ha, du var da glad for papegøjer den gang :))

Re: Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -

tirs 30. aug 2011 07:03

Har også haft et par papegøjer engang. Men er jo kun fra 85, tror de genblomstrede i 90'erne.

Re: Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -

tirs 30. aug 2011 08:15

Lise Sonne skrev:Fandt en æske med gamle øreringe..... hold da op, jeg kunne da lide store øreringe dengang i 80'erne
Billede
Tror de fleste bliver gemt væk igen, så mine børn har noget at grine af, når de engang skal rydde op efter mig !

Er bare heeeelt vild med "korsene" nederst i billedet :-)

Re: Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -

tirs 30. aug 2011 08:16

miska skrev:
Lise Sonne skrev:Fandt en æske med gamle øreringe..... hold da op, jeg kunne da lide store øreringe dengang i 80'erne
Billede
Tror de fleste bliver gemt væk igen, så mine børn har noget at grine af, når de engang skal rydde op efter mig !

Er bare heeeelt vild med "korsene" og de små vifter nederst i billedet :-)

Re: Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -

tirs 30. aug 2011 09:32

Er der ikke nogen andre, som har nogle 'skøre' øreringe liggende ? :D Eller skal jeg være den eneste ?

Re: Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -

tirs 30. aug 2011 12:06

Jeg har vist nogle i plastik - også fra 80érne - sammen med nogle smykker min mor fandt fra samme tids periode :p

Re: Tilbage i 80'erne - da købte jeg øreringe ! -

tirs 30. aug 2011 12:09

Hææææææ...
Jeg havde også papegøjer.. Og en masse andet stort.. Må se om jeg kan grave dem frem fra gemmerne.. :))
Skriv et svar