Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Gode tænger!

søn 14. jun 2009 12:58

Jeg har købt disse tænger hos cyberimport, og de er altså super!
Billede
http://www.cyberimport.dk/materialer-ti ... -nose.html
De er godt nok lidt dyre, men jeg havde før de røde fra Ravstedhus til 100kr stk og dem har jeg altså fået ødelagt... Men de her ser ud som om de kan holde distancen, og så ligger de meget bedre i hånden end mine gamle røde...
Så de får min varme anbefaelser...

Jeg har også købt disse hjem fra det store udland:
Billede
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=56 ... id=5477951
De er ekstra brede og store i det, så man få slet ikke ondt i hænderne, selvom man sidder længe og nørkler.
Desværre er de lidt kluntede, så til de helt små fine finnesser bruger jeg de øverste, men til de grove ting og det tykke tråd er de helt super!

Ville bare dele min opdagelse :mrgreen:

Re: Gode tænger!

søn 14. jun 2009 13:37

Det er bare så vigti at have godt værktøj at der bliver man bar nød til at købe det der dur. Og dine nye ser bar super gode ud.

Re: Gode tænger!

søn 14. jun 2009 15:27

Har Lene også en god bidetang.

Re: Gode tænger!

søn 14. jun 2009 16:29

Desværre Edith, men det kan være at der kommer nogen i shoppen senere :D :ymhug:

Re: Gode tænger!

søn 14. jun 2009 17:13

lene skrev:Desværre Edith, men det kan være at der kommer nogen i shoppen senere :D :ymhug:

Åh ærgerligt Lene. Jeg er kommet til at forlægge min den bedste. Har ledt og ledt men kan ikke finde den.

Re: Gode tænger!

søn 14. jun 2009 20:27

ej det kunne være det var der jeg skulle købe mine næste rundtange.. hmm men jeg skal nok bare have en 2-3 stk men sådna er det jo.. for tit hjælper min mor mig når jah det er jo bare to.. hmm min bedste bidtang er fra smyks til 99 kr. jeg havde købt en til 349 fra beadndrops men den klipper skævt og kan næsten ikke klippe og kan ikke komme tæt på..

Re: Gode tænger!

søn 14. jun 2009 21:57

Det er smadder svært at finde godt værktøj.. Men de gule her fra Lene, er jeg super godt tilfreds med! Min bidtang er fra Ravstedhus og ganske udemærket, men den kostede også de der 350kr...

Re: Gode tænger!

man 15. jun 2009 13:25

Jeg har også købt en af de gule hos Lene og den er super god og det kan godt betale sig at købe de dyre tæger for de ligger simpelhen så godt i hånden :-D

Re: Gode tænger!

man 15. jun 2009 13:54

Hvor er det godt at i fortæller hvad i mener om tængerne, og det er om det er ris eller ros, for det er meget nemmere at købe hjem når man ved hvordan folk syntes at de ligger i hånden. I tilfældet med lige præcis disse tænger syntes jeg altså også at pris og kvalitet hænger sammen. :D :x-

Re: Gode tænger!

man 15. jun 2009 18:51

jeg må lige nu købe nogle der ikke er så dyre og så købe de tænger hos lene lidt af gange da jeg jo skal bruge minst to ..
Skriv et svar