Dato og tid er tors 28. mar 2024 09:14

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: jade?
Indlæg: tors 6. aug 2009 09:21 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Jeg har været inde og søge og der kom lykkeposer frem og hun tager kun 50 kr for en pose hvor der er 5 strenge. det er da biligt.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: jade?
Indlæg: tors 6. aug 2009 11:18 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Indlæg: 330
Geografisk sted: København
jah en ti´er pr. streng er da billigt ;) men er man sp sikker på det er ægte sten man får??? hmm det kunne da være man skulle have sådan en med næste gang man bestiller hos dem ;)


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: jade?
Indlæg: tors 6. aug 2009 13:40 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: man 6. apr 2009 18:35
Indlæg: 132
Geografisk sted: midtjylland
okay linda, det vil jeg gøre så :-D

ja det er nemlig ret billigt! synes i det hele taget hun har mange billige sten og perler, og jeg har altid været tilfreds med det jeg har købt derinde :-D


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: jade?
Indlæg: tors 6. aug 2009 13:56 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
NatasjaA skrev:
jah en ti´er pr. streng er da billigt ;) men er man sp sikker på det er ægte sten man får??? hmm det kunne da være man skulle have sådan en med næste gang man bestiller hos dem ;)



Måske der er en flintesten i :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) Det er jo også en ægte sten =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) Alså det er kun sjov, men tænker bare tit på at vi tit siger ægte sten, men alle sten er vel ægte.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: jade?
Indlæg: tors 6. aug 2009 16:42 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: man 6. apr 2009 18:35
Indlæg: 132
Geografisk sted: midtjylland
hihi ja det tænker jeg også på engang imellem :))


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: jade?
Indlæg: tors 6. aug 2009 20:01 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: søn 12. jul 2009 17:46
Indlæg: 218
Geografisk sted: Odense
Altså hvor er I skøre :-D
Men er der ikke en der kan ligge et link ind til det der Halling, som jeg stadig ikke fatter en brik af, hvad er :doh:


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: jade?
Indlæg: tors 6. aug 2009 20:07 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
jamen kære tullen72 det er da en butik :whistle: du kan bare søge på nettet efter dem så kommer de frem :violin:
men her er så et link til dig http://www.halling-beads.dk/ @};-

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: jade?
Indlæg: tors 6. aug 2009 20:12 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: søn 12. jul 2009 17:46
Indlæg: 218
Geografisk sted: Odense
Nåååå, dem kender jeg da godt :D
Må vist lige ind og kigge nærmere på de der lykke-pakker.
Tusind tak, Havfrue :ymhug:


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: jade?
Indlæg: tors 6. aug 2009 22:19 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
butler skrev:
NatasjaA skrev:
jah en ti´er pr. streng er da billigt ;) men er man sp sikker på det er ægte sten man får??? hmm det kunne da være man skulle have sådan en med næste gang man bestiller hos dem ;)



Måske der er en flintesten i :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) Det er jo også en ægte sten =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) Alså det er kun sjov, men tænker bare tit på at vi tit siger ægte sten, men alle sten er vel ægte.


Ja =)) =)) Alle sten ude i naturen er jo ægte =)) Men, det er jo desværre ikke alle sten, man sådan lige uden videre kan bruge. Men måske man kunne lave en produktion af ægtenatursten her fra Danmark :?: :?: :?:

Nå, pjat til side. Det er da altid et spørgsmål, om det er ægte sten, dem man får i lykkeposer, men omvendt, så er det jo også sjovt at få nogle nye sten. Måske de netop lige var nogle, man kunne bruge :?:

Jeg har også købt en del hos Halling, og jeg har da været heldig de fleste gange, men også uheldig med nogle af deres "rester". De er ikke altid lige pæne, men billige har de da været. Og der har også været noget rigtigt "guf" imellem. Så jeg handler der gerne.

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: jade?
Indlæg: fre 7. aug 2009 10:53 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Ja alle sten er da ægte. og her på Fur har vi forstenet moler som vi bruger til smykker og selger her i vores butik. Vi går en dejlig lang tur på stranden samler sten og å bliver de saver til i tilpasse størgelser og der efter kommer de i en tromle med forskellige slibe og poler midler . Hvorefter der bliver lavet et lille hul i pg de kan monteres til et vedhæng.
Billede
Billede
Og her på fur har vi også kvarts stene, men dem har vi enu ikke prøvet at bruge. Flint bliver meget smukke når de kommer i en trumle iser hvis der er mange forskellige åre i så flint kan også bruges bare vi tør. Så tøser ud til stranden numsen i hvejeret og sten i lommen så er det bare skønt. (Men min ryg siger fra men det skal den fa.... ikke bestemme.)

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker