Dato og tid er tors 28. mar 2024 09:03

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn 16. aug 2009 13:08 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Ja jeg har set at låsen er en anden og der ikke står Pandora på ,men når jeg får den ,så går jeg til min guldforretning/pusher så hun kan se på den ,for jeg tror selv at det er look a like , men det meget billigt så vi må se ;)-

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 16. aug 2009 15:02 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
lisbeth skrev:
Ja jeg har set at låsen er en anden og der ikke står Pandora på ,men når jeg får den ,så går jeg til min guldforretning/pusher så hun kan se på den ,for jeg tror selv at det er look a like , men det meget billigt så vi må se ;)-


Selvom det ikke lige er ægte pandorakugler er det alligevel billigt. og de kan da bruges i mange andre sammenhæng.
Min ynglingskæde er en lang oxideret sølvkæde som er samlet med en stor ferskvandsperle. På denne skifter jeg ud med utallige kugler i alle farver som passer til det tøj jeg har på. Ingen ser om de er ægt, nej man ser det passer sammen.
Den kan faktisk bruges på flere forskellige måder. Den kan samles med en s lås så den ikke er så lang, og den kan hænge lang. Der kan sættes kugler ned over den lange og den kan sættes kugler på når den er kort, så du får dem sagtens brugt.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 16. aug 2009 16:19 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
lisbeth skrev:
Ja jeg har set at låsen er en anden og der ikke står Pandora på ,men når jeg får den ,så går jeg til min guldforretning/pusher så hun kan se på den ,for jeg tror selv at det er look a like , men det meget billigt så vi må se ;)-


Det er vel også ligegyldigt, om det er Pandora eller ej :?:

- der findes efterhånden så mange forskellige slags sølv armbånd til at hænge diverse vedhæng på. Bare dine kæder passer til alle de led, du kan købe her, og de led, der er på de kæder, du har købt, passer til de kæder, du kan købe i DK.

For de er utroligt flotte og et helt fantastisk køb :clap:

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 27. aug 2009 22:27 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
lisbeth skrev:
Jeg syntes lige I skal se hvad jeg har købt på Ebay 1 sæt 925 sterling sølv Pandora til 10.99dollar som er 59,16 danske kroner og hun skriver IKKE at det er Pandora look a like, så jeg er meget spændt på at se det når det kommer. Men jeg er jo kun til Troldekugler og så kan jeg sætte dette her til salg og iøvrigt er det fra samme sælger som vores sølv kæder fra Smykkeunivers ;)- :-D
Billede

Nu er mit sæt kommet og det er IKKE Pandora og jeg har skrevet til hende at jeg ikke kunne se nogen stempler med 925 kun i glasperlerne og det er heller ikke Pandora lås som du skrev Lise og jeg skrev at det var falsk reklame og at jeg vil klage til Ebay/ Paypal hvis jeg ikke fik noget af beløbet tilbage,og hun så 1/3 ville jeg få tilbage ,men jeg ville have det halve beløb tilbage og hun skrev at det var helt iorden og undskyldte mange gange og jeg skrev at hun skulle rette det på beskrivelsen af item at det er silver plated,så nu har hun refunderet beløbet.Men sættet er utroligt smukt ,men der er stopper på selve kæden så perlerne kan ikke komme af kæden ,men det gør heller ikke noget for den er fin nok.Og jeg viste godt at det selvfølgelig ikke er guldperler til den pris,men min veninde er lun på sættet så det får hun nok ;)-

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 28. aug 2009 07:07 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Ok - det var næsten også for godt til at være sandt :-q

Jeg har også bestilt et sæt i Pandora: halskæde og armbånd med masser af vedhæng, som også er beskrevet som Pandora og 925 Sterling sølv - når det dukker op, så vil jeg da også klage, hvis det ikke er ægte - og forhåbentlig få mine penge igen.

Godt du klagede, jeg er spændt på at høre, om du får pengene retur ;)-

Har du checket om der er nikkel i smykket :?:

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 28. aug 2009 08:24 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Ægte eller ej, det er stadig et super lækkert sæt.. :D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 28. aug 2009 08:45 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
nemlig og ikke om andet - så får du en veninde som bliver glad.

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 28. aug 2009 09:23 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Jeg tager det til min Guldpusher idag så kan hun tjekke det og jeg kan se på paypal at hun har refunderet det halve af beløbet som hun sagde ,så det er helt fint og det hjælper at man (truer)med at man klager til Paypal/ ebay så hun får minus karekter /anmærkning .Lise jeg er spændt på at høre om dit sæt også er fake/silver plated og hvis det er, hvad du så vil gøre :?: .Er sættet magen til mit :?: Det er sjovt nok fra samme sælger som vores sølvkæder og de er ok :-D

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 28. aug 2009 18:36 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Lisbeth - ja, det jeg har bestilt er vist også fra samme sælger. Jeg checkede lige en ekstra gang beskrivelsen af det, jeg har købt, og der står 925 og ikke et ord om silverplated, og der står også Pandora.

Når du har fået dit checket, vil jeg gerne høre, hvad resultatet er. Checker du det også for nikkel?

Godt du har fået penge retur. Og det er et utroligt smukt sæt at se på. Og hvis det også er lækkert at røre ved og føle på, er det jo alligevel en god handel, når nu du har fået det halve refunderet igen.

Jeg har nu tænkt mig at pille vedhængene af - også selvom det måske går ud over kæden, for jeg vil sætte dem på lædersnore, det ser så smart ud, og de unge er helt vilde med den slags smykker, hvor der indgår lædersnor :clap:

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 28. aug 2009 22:35 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Men Lise perlerne kan IKKE komme af kæden desværre for der er faste kædestopper på ,så man kan ikke tage perlerne af ,men det er jo også pænt som det er :-D min guldpusher sagde det var silver plated og der er ikke nikkel i ,men hun syntes det var ok og fint nok ,men nu har jeg selv bestilt et nyt nikkeltest på apoteket ,så jeg ikke skal rende hen til hende hele tiden ;)-

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker