Dato og tid er fre 19. apr 2024 21:34

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons 2. sep 2009 17:52 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Det lyder som om du har nogle gode planer med dine materialer! ( mig der er en torsk til at gengive noget for værende andet end perler :D ) Jeg kan meget godt lide acryl perlerne, dem kan jeg sagtens se for mig i et armbånd.

Heldige asen at du bor så tæt på, men så er der jo igen en oplagt mulighed for at stille os nysgerrige mennesker til ro med lidt flere billeder.. :D :D Vi elsker jo ( i hvert fald mig ) at sidde og savle over nyindkøbte ting.

Jeg håber du viser dit projekt frem til dig og din mor.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 2. sep 2009 18:03 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Jeg skal nok vise alt frem når det er lavet men jeg har lidt... problemer (?) med at finde ud af hvordan man bedst laver et armbånd af de smukke perler for hvis jeg sætter flere lige ved siden af hinanden, så lægger man jo ikke mærke til hver enkelt perle eller hvor smukke de i det hele taget er. :-\ Så skal lige tænke lidt mere (og nok finde inspiration på nettet) før jeg laver dem.

Du bor da også tæt på. Der er da ikke langt fra Virum til Rådhuspladsen. Hvis du ikke kan lide at gå derind alene, så sig til, så laver vi da bare en tur derind. Det kunne faktisk være sjovt at lave en fællestur med flere af os fra forummet hvor vi simpelthen sætter nogle timer af til at tage ind til de gode (og billige) perlesteder i København. Vi kunne jo vise hinanden de gode steder. Eller... I kunne vise mig de gode og billige steder. ;)- :))
Så kunne vi slutte af med at spise frokost/aftensmad et sted og sidde og vise hinanden hvad vi købte og fortælle hvad vi vil bruge det til. :)-

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 2. sep 2009 18:10 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Nej der er faktisk ikke så langt derind.. Så jeg kunne sikkert godt overtales til sådan en tur en dag.. :D :D

jeg kan lige se en flok tøser på udflugt i en perleshop. Det kan ikke andet end at ende galt.. i hvert fald for pengepungen.

Vi havde også snakket om på et tidspunkt for at mødes ( vi snakkede lidt om hos mig ) og blive inspireret af hinandens smykker og lære nogle teknikker vi ikke lige kunne. Jeg kan blandt andet stadig ikke lave viklinger.. :whistle: :whistle:
Det kunne være vi skulle finde den tråd frem igen og gøre noget ved det denne gang.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 2. sep 2009 18:19 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Jeg er absolut frisk på at mødes. Bare det ikke bliver hos mig. Er ikke lige så god til at få 1000 perle-vilde tøser ind af døren. :))

Jeg tror at vi skal advare forretninger som vi vil ind i hvis vi samler en flok herfra. Jeg kan lige se det for mig hvordan en enkelt ekspedient vil blive kridhvid i hovedet og få angst sved hvis der kommer en flok tøser buldrende igennem døren og vi så bare gramser og roder og raver på perlerne og spørger og spørger og spørger og personen ikke har nogle til at hjælpe sig. =))

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 2. sep 2009 18:23 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Se det kan jeg også sagtens lige se for mig.. =)) =)) =))

Jeg lægger gerne hus til hvis det skal være.. ;)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 2. sep 2009 18:26 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Og hvis der er andre kunder i forretningen vil de flygte mens de skriger: "STAMPEEEEEE" (ligesom med køerne). =))

Du smider bare en dato på bordet, så kommer jeg. :-)

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 2. sep 2009 18:40 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Hvis ikke vi kan få samlet tropperne, skal du vide at du ALTID er velkommen her hos mig. Døren står næsten altid åben. jeg går hjemme til dagligt, så jeg er også hjemme i dagtimerne hvis det skulle være.. :D :D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 2. sep 2009 19:03 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Jeg er B-menneske men hvis du har lyst til lidt smykkelavning om eftermiddagen så kan jeg da godt kigge forbi.

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 2. sep 2009 19:27 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Indlæg: 330
Geografisk sted: København
dejlige ting.. jeg køber aldrig perler hos hende jeg køber altid ørekroge i forsølvet og forgyldt messing hos hende de er ret flotte dem jeg køber og skide billige.
jeg var her i mandags med en skoleveninde og en anden veninde hos en dame der sælger fra sit skur af og på markeder og nej hvor er hun billige jeg købte rhistens rondeller i 4 mm til 50 øre stk. og så havde hun en kæmpe kasse hvor alt kostede 1 kr. der var alt jeg købte en masse swaroski facettet rondeller og jah jade og andre lækre sten og også lidt glas..
hun har også strenge til billige penge jah hende skal jeg snart ud til igen hun bor i valby ;)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 2. sep 2009 19:43 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
NatasjaA: Tak. :-) Kan man ikke få en adresse på hende? Hvis det ikke er en forretning men hendes hjem, så må du hellere skrive en privat besked til mig så der ikke komme privat adresser online.

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker