Switch to full style
Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Fællesbestillingen

man 31. aug 2009 19:17

Så har jeg fået mine perler fra fællesbestillingen på det andet forum og det er helt fantastisk :clap: :clap:
Har gået i månedsvis og kigget på billederne og nu er de her :clap: Er jo nærmest ved at drukne i perler, da jeg jo også lige har fået dem fra mine forældres tur til Kina!
Billede

Re: Fællesbestillingen

man 31. aug 2009 19:29

Sikke mange fine perler :clap: :clap: :clap:
- hvad har du måttet give for dem :?:

Og hvilke slags har du fået. Det er lidt svært at se på billedet. Men der er da til mange timers smykkehygge :dance:

Re: Fællesbestillingen

man 31. aug 2009 19:32

Ej, du skal da ikke gå og drukne... Du sender da bare en blanding afsted til Kolding =)) Lækre perler du har fået dig købt...

Re: Fællesbestillingen

man 31. aug 2009 20:16

dem skal du da ikke bøvle med at bruge du kan da bare sende dem til Fur. =)) =)) =)) Dejlige ting du har købt.

Re: Fællesbestillingen

man 31. aug 2009 20:31

Ja og lidt til Als...
Jeg får helt kriller i maven af alle de perler :x-

Re: Fællesbestillingen

man 31. aug 2009 20:54

Sikken en masse gufffffff og jeg går også og venter på mine perler fra fællesbestillingen og kan næsten ikke vente :clap: ;)-

Re: Fællesbestillingen

man 31. aug 2009 22:31

Man kan også få for mange perler på een gang. Du må hellere sælge lidt fra til mig. :whistle: ;)

Re: Fællesbestillingen

tirs 1. sep 2009 07:17

Ja det ser jo igen rigtig lækkert ud.. =p~ =p~

Re: Fællesbestillingen

tirs 1. sep 2009 07:46

eiiiii, det var unfair - jeg har nemlig ikke fået min endnu.....var du en af dem der slev hentede igår ??

er de ligeså flotte som vi så dem på billederne i virkeligheden ??


wiiiiii, min mor har lige taget imod min perle KÆMPE pakke.....øv øv øv, hvorfor er jeg også på job idag...jeg vil hjem og se mine perler...så nu må kl. godt slå 16:00 duuuut MEGET hurtigt!! :auto-car:
Skriv et svar