Dato og tid er tors 28. mar 2024 13:15

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: søn 1. nov 2009 09:23 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Lise Sonne skrev:
Ti Hi - der er ikke noget så traditionsbundne som børn - prøvede et år at 'jazze' rødkålen op, de snakker om det endnu med gru i stemmerne. Men ærligt talt så er det da en madmæssigt nem aften, man skal ikke finde på, menuen giver jo sig selv og man har prøvet den mange gange før - dog har jeg indført at min mand han griller ænderne,medens flæstestegen bliver lavet i ovnen - ja vi laver begge dele, da nogle er mest til and og andre mest til flæskesteg. Vi har gudhjælpne mig også både risengrød før maden og ris a la mande bagefter, da jeg kommer fra en risengrødsfamilie og min mand fra en ris a la mande familie. Men mandlen kommer altså i risengrøden !


Hos os får vi skam både flæskesteg og kalkun og sidste år endda også and, fordi vi ikke kan blive enige om hvad der er bedst. Og som mor siger, så er der jo så tilgengæld mad til resten af ugen bagefter :-D

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 1. nov 2009 16:53 
Offline
Perle
Perle
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 22. aug 2009 15:10
Indlæg: 40
Geografisk sted: Nordsjælland
Har desværre lige mistet min dejlige svigermor pga. kræft, så vi ved ikke helt hvordan julen skal være i år.

Meeeeen vi plejer at have både and og flæskesteg og brune og hvide kartofler, brun sovs, æbler med ribsgele, syltede grønne tomater, og franske kartofler. Og så ris a'la mande med mandel i og mandlen må ikke vises før det hele er spist.

Men når jeg tænker mig om, så tror jeg min ældste dreng skal have en ny telefon. Hans gik i stykker i foråret og han har til videre ikke ville have en ny. Bruger faktisk en nokia 3310. Det er ren cult. haha

Min yngst skal have en ny mus og tastatur til sin pc. Det andet er bare ved at være slidt godt op.

Min mand skal nok have et ur. Han er helt vild med ure. Og jeg har set et rigtig lækkert et hos vores lokale guldsmed.

Den ene Niece får et sæt med knive/gafler/skeer og dækservietter m.m. som hun ønsker sig. Det er købt.

Min nevø og min anden niece får et gavekort hver til biograffen.

Min far og hans kone får billetter til forpremiere til Cirkusrevyen næste år.

Min Svigerfar ved jeg endnu ikke, hvad skal have.

Tror jeg nåede dem alle igennem.

_________________
Stor smykkehilsen
Ticoprop/Lone

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Grib chancen når du kan......................


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 2. nov 2009 16:50 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Indlæg: 330
Geografisk sted: København
jeg tænker rigtig meget på hvad jeg skal give folk.. men det værste er næsten at jeg overhoved ikke ved hvad jeg ønsker mig.. er der nogle gode ideer alle vil gerne have ønsker oj jeg ved ikke hvad jeg skal ønske og har ret mange jeg skal ønske mig gaver af..


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 2. nov 2009 18:26 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Hobyting og dufte vand er altid dejlige ting for mig at modtage fra min famili. En god bog er hellerikke dårlig. Har i dag købt Ædelstene og mineraler II og den glæder jeg mig meget til at kikke i

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 2. nov 2009 19:07 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Havfruen skrev:
Hobyting og dufte vand er altid dejlige ting for mig at modtage fra min famili. En god bog er hellerikke dårlig. Har i dag købt Ædelstene og mineraler II og den glæder jeg mig meget til at kikke i


Til lykke med bogen. :clap: Jeg elsker min bog :ymhug: og kigger tit og ofte i den. Den er super at eje, og ikke til at undvære :x-

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker