Dato og tid er fre 29. mar 2024 13:24

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre 30. okt 2009 23:13 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Jeg er en super julepige, så jeg er gået i gang med indkøbene :-D

Her er hvad jeg giver:

Mormor strikker, så har fundet dette vildt flotte håndlavede garn... Krydser fingre det bliver til noget til mig :-D :p

Billede

Mor har også fødselsdag, så udover smykker har jeg købt disse to toppe

Billede

Billede

Far og Christian har fået jagt DVD film. Nogle om at gå på jagt og nogle om at opdrage hunde til jagt :-D ''

Billede

Til min lillebror overvejer jeg denne T-shirt, men har ikke købt den endnu...
Billede

Til min svigermor og mormor havde jeg overvejet disse sjaler. Hvad synes i??
Billede

Billede

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 31. okt 2009 00:13 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Sikke nogle flotte og gode gaver du giver. :)-

Jeg skal bare være sammen med mine forældre. Og jeg har slet ikke overvejet noget endnu. Min far ønsker sig alligevel aldrig noget og når man giver ham et eller andet som man selv synes er genialt, så bliver han enten tydeligvis skuffet eller også har han det i forvejen. :(-

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 31. okt 2009 08:34 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Hej Camilla

Ret gode gaver, dejligt at du virkelig sætter dig ind i, hvad den enkelte kunne tænke sig.
Sjalerne er vildt lækre (bluserne også, men ikke lige min stil) -
Det her er hvad jeg har tænkt mig at give :

Min svigermor får en stor æske med Bodyshop White Musk produkter (købt i England i efterårsferien), hun er rigtig svær at købe noget til, men det her ved jeg at hun bruger. Desuden laver jeg også et armbånd til hende, da hun ikke kan holde ud af have noget rundt om halsen.

Min svigerfar er supersvær, ønsker sig ikke noget og synes at han har alt, så han skal have en lækker kurv med hjemmelavede marmelader, chutney's julebag og kryddersnaps, det tror jeg han bliver glad for.

Min mor skal have smykker, hun elsker (ligesom mig) at pynte sig, så hun skal have et sæt, lidt mere konventionelt sat sammen, end det jeg ellers laver. Desuden skal hun have et silke/kashmirtørklædesjal, min søn kommer hjem med nogle i december, købt i Indien.

Min mand skal have en golf paraply (det ønsker han sig virkelig) og så finder jeg en god spændingsbog - måske kunne det være de 3 Stig Larsson bøger ?

Mht sønnerne:

Den ældste er i Indien i julen, suk den første jul vi ikke er sammen, og da han kan få alting syet derude til en rigtig god pris, så får han penge til at få syet et jakkesæt for - måske er der også til et par skræddersyede skjorter ?
Den mellemste ønsker sig garanteret noget udstyr til sine el-guitarer, aner aldrig hvad det er, men han bliver saglig og det kan fås i Åge Jensen musikbutik i Kbh.
Den yngste har nok noget jiujitsu udstyr, nogle cd'er, dvd'er og tøj på ønskelisten - så det får han.

Så er der niecerne og nevø'erne , dem under 10 får legetøj, gerne lego el.lign Til min niece på næsten 12, har jeg købt et sæt lilla tøj i England og har en hårbøjle, der matcher.
I min familier får ma ikke gaver af tanter og onler, når man er blevet over 18 - men min ældste niece har 4 børn og de får tøj hele banden, Købte sejt drengetøj til ham på 2 og rigtig prinsessetøj til pigen på 6.
Så er der gaven til min bedste venindes pige på 15 - hun og jeg skal have en perle weekend sammen, hvor hun får lov til at vælge hvilke materialer, hun vil til at lave smykker af og så har jeg en bluse og hårbøjle også til hende.

Det lyder som om jeg har planlagt det meste og det har jeg også - alle gaverne skal være købt og pakket ind , når vi kommer til 1. deceber, for jeg gider ikke ræset i butikkerne i december. Det jeg kan købe på nettet, det gør jeg og så køber jeg iøvrigt hele året , når jeg ser noget jeg tror er det rigtige til hver person.
Hvdan griber I det an ?

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 31. okt 2009 09:47 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Det er sørme da nogle lækre gaver i har valgt, de skal nok falde i god jord :x-

Jeg ELSKER også julen, med alt hvad den indebærer, den nostalgiske jul, vel at mærke, jeg er ikke til det high tek og moderne, med at det hele skal holdes i en farve osv. Jeg tænker tilbage på min barndoms jul, og får helt kriller i maven af glæde og spænding, og det håber jeg at jeg har givet videre til mine børn :D

Jeg har tænkt på julegaverne, men har ikke købt nogen endnu, og jeg kan ikke skrive noget om dem herinde, da mange af dem der skal modtage lurer med herinde fra tid til anden B-) men jeg går også efter noget der er specielt til hver enkelt, noget der er personligt.

Mine ønsker er som sædvanligt SMYKKER =)) dem kan man aldrig få for mange af, og hele familien ryster på hovedet :ymblushing: men jeg elsker smykker, og så bliver jeg selvfølgelig glad for hvad jeg får, for det er jo købt specielt til mig :)- :)-

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 31. okt 2009 10:29 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Jeg er først lige begynt at tænke på jule gaver. men vi har ikke mange som vi giver gaver til vores datter ønsker sig penge til hjæl til en ny kontorstol, Hun har dårlig ryg så vi kan ikke bare købe en . Vores søn har enu ikke sagt hvad han ønsker sig og vores svigersøn hved heller ikke rigti hvad han ønsker sig og min mand ved det heller ikke. så det er ikke nemt. Vi giver ikke til søskendebørn når de er fylt 18 og det er alle i vores familie.Og vi har desvære ikke nogle forælder mere så der skal der heller ikke tænkes på gaver. Min mand og jeg har aftalt at vi kun skal give hianden for 200 kr i år da vi ikke hare så mange penge lige nu og så er det ikke smart at købe dyer ting. Men det kan jo også blive sjovt at skulle finde noget som han kan få glæde af uden at det koster kassen. Jule aften har vi kun vores sønd jkemme vores datter og svigersøn skal til hans forælder. Men 2 juledag skal vi være sammen med hele min mands familie og vi skal hole det her hos os i år. Og det plejer at være så hygelig at se dem alle vi bliver 22 hvis alle kommer . Julen har ændret sig for mig siden vores børn er flyttet hjemme fra der kommer ikke så meget juleting fram mer. Og efter at vi har åbnet butikken er det da gådet helt galt for da juler vi alt for tidelig så jeg har svære ved at sette mig op til at skulle pynte i privaten.
Ups det blev en lang smøre.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 31. okt 2009 13:08 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Alle pigerne/kvinderne får smykker, men de kan også godt lide smykker allesammen, det er bare noget med at finde på noget, der lige passer i deres individuelle smag. Men de laver selvfølgelig en ønskeseddel, som jeg tager udgangspunkt i.

Min datter får en returbillet fra Island til Aalborg, så hun kan komme hjem til jul, og så skal hun selvfølgelig have noget juleaften også. Der skal jo være pakker under juletræet :x-

Mændene/drengene får noget, de ønsker sig, hvis de altså afleverer en ønskeseddel i god tid, ellers køber jeg bøger hos Bog og Ide, de kan nemlig byttes og har man bonen, kan man få pengene retur. Jeg er nemlig ikke til de lange køer i butikkerne op til jul, og vil gerne have det hele overstået i god tid, så jeg kan nyde december måned. Jeg elsker at gå og nyde byen og alt julestemningen, gå på cafe og få en gløgg eller en frokost. I Aalborg er der altid så hyggeligt i centrum, men masser af julepynt og stemning.

De sidste par år har jeg ikke pyntet ret meget til jul, da jeg alligevel ikke er hjemme i juledagene, men jeg har fået "ordre" af min datter om, at jeg skal pynte op i år, så det er rigtig julet, når hun kommer hjem midt i december.

De sidste mange mange år har min datter og jeg holdt jul sammen med min mor, min ene søster, hende mand og 2 piger og svigerfar, og det skal vi selvfølgelig også i år. Vi elsker at holde jul sammen, og gør det stort set på samme måde hvert år, det skal de unge mennesker nok sørge for: flæskesteg, brune kartofler, hvide kartofler, brun sauce, rødkål og til dessert ris ala mande. Et år blev menuen ændret til andesteg - og det sker aldrig igen, da de 3 tøser lod os voksne forstå, at nu havde vi ødelagt deres juleaften og hele julen! (3 teenager drama queens!). Og så skal der danses om juletræ - længe - og vi slutter altid af med: nu er det jul igen, nu er det jul igen - og danser rundt i hele huset! det har vi gjort siden de var helt små, og det holder de fast i endnu.

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 31. okt 2009 21:03 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Lise Sonne skrev:
Sjalerne er vildt lækre (bluserne også, men ikke lige min stil)


Hi Hi... Nej de er lidt specielle, men hun har faktisk ønsket sig det :-D Min mor er en rigtig chik hippi :p

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 31. okt 2009 22:42 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: søn 12. jul 2009 17:46
Indlæg: 218
Geografisk sted: Odense
Jeg er ved at samle sammen(læs: venter på, at mine køb fra ebay når frem) til at lave sølv-smykker til min mor og søster.
Min mand får en adventskalender med bio-tur, massage af mig osv.
Mine børn aner jeg ikke hvad skal have, bortset fra den yngste på 10 mdr. Ham synes jeg ikke vi skal give noget, andet end at sætte ham i gavepapir-bunken juleaften, så er han lykkelig =)) Min mand er vist ikke helt enig. Det er hans første og eneste barn, så vi ender nok med at købe noget Duplo:D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 1. nov 2009 08:15 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Danagonia skrev:
Lise Sonne skrev:
Sjalerne er vildt lækre (bluserne også, men ikke lige min stil)


Hi Hi... Nej de er lidt specielle, men hun har faktisk ønsket sig det :-D Min mor er en rigtig chik hippi :p


Hun lyder spændende og kreativ - er det fra hende du har dine evner ?

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 1. nov 2009 08:23 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Lise skrev:
Alle pigerne/kvinderne får smykker, men de kan også godt lide smykker allesammen, det er bare noget med at finde på noget, der lige passer i deres individuelle smag. Men de laver selvfølgelig en ønskeseddel, som jeg tager udgangspunkt i.

Min datter får en returbillet fra Island til Aalborg, så hun kan komme hjem til jul, og så skal hun selvfølgelig have noget juleaften også. Der skal jo være pakker under juletræet :x-

Mændene/drengene får noget, de ønsker sig, hvis de altså afleverer en ønskeseddel i god tid, ellers køber jeg bøger hos Bog og Ide, de kan nemlig byttes og har man bonen, kan man få pengene retur. Jeg er nemlig ikke til de lange køer i butikkerne op til jul, og vil gerne have det hele overstået i god tid, så jeg kan nyde december måned. Jeg elsker at gå og nyde byen og alt julestemningen, gå på cafe og få en gløgg eller en frokost. I Aalborg er der altid så hyggeligt i centrum, men masser af julepynt og stemning.

De sidste par år har jeg ikke pyntet ret meget til jul, da jeg alligevel ikke er hjemme i juledagene, men jeg har fået "ordre" af min datter om, at jeg skal pynte op i år, så det er rigtig julet, når hun kommer hjem midt i december.

De sidste mange mange år har min datter og jeg holdt jul sammen med min mor, min ene søster, hende mand og 2 piger og svigerfar, og det skal vi selvfølgelig også i år. Vi elsker at holde jul sammen, og gør det stort set på samme måde hvert år, det skal de unge mennesker nok sørge for: flæskesteg, brune kartofler, hvide kartofler, brun sauce, rødkål og til dessert ris ala mande. Et år blev menuen ændret til andesteg - og det sker aldrig igen, da de 3 tøser lod os voksne forstå, at nu havde vi ødelagt deres juleaften og hele julen! (3 teenager drama queens!). Og så skal der danses om juletræ - længe - og vi slutter altid af med: nu er det jul igen, nu er det jul igen - og danser rundt i hele huset! det har vi gjort siden de var helt små, og det holder de fast i endnu.



Ti Hi - der er ikke noget så traditionsbundne som børn - prøvede et år at 'jazze' rødkålen op, de snakker om det endnu med gru i stemmerne. Men ærligt talt så er det da en madmæssigt nem aften, man skal ikke finde på, menuen giver jo sig selv og man har prøvet den mange gange før - dog har jeg indført at min mand han griller ænderne,medens flæstestegen bliver lavet i ovnen - ja vi laver begge dele, da nogle er mest til and og andre mest til flæskesteg. Vi har gudhjælpne mig også både risengrød før maden og ris a la mande bagefter, da jeg kommer fra en risengrødsfamilie og min mand fra en ris a la mande familie. Men mandlen kommer altså i risengrøden !

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker