Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Sjalsnåle og sjaler

fre 17. apr 2009 10:58

Ok - bare så i kan se det ikke kun er smykker jeg laver :)

Jeg fik hæklet 2 stk sjaler i påsken.
Og filtet 2 bamsehoveder til sjalsnåle, som jo er uundværlige når man er sjalspige :-D

Nu håber jeg at kunne holde varmen på en kølig aften. :whistle:

Det sidste billede er mit næste projekt, et florlet tyndt sjal, hvor jeg vil komme op på over 300 masker på pind 8-}
så er der arbejde til resten af sommeren. :)-

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede

Re: Sjalsnåle og sjaler

fre 17. apr 2009 11:15

Nej hvor er det flot det du har lavet og sjalsnålene er så nuttede med de små bamser og det er utroligt at du kan filte så små ting hvor er det super sødt :x- :clap: :ymhug: ^:)^

Re: Sjalsnåle og sjaler

fre 17. apr 2009 11:45

Det er nogle søde sjalsnåle du har lavet @};- ,og så er det bare dejligt med et flot sjaler når det bliver køligt om aftenen.og glæder mig til at se den du er igang med. :-bd

Re: Sjalsnåle og sjaler

fre 17. apr 2009 13:02

Ihh altså mini, hvor er du bare kreativ, du har mange forskellige jern i ilden :D det er bare skønt at have så mange hobbyer.
Jeg strikker, og hækler også, og i øjeblikket er jeg i gang med et helt lager af lommefutter =)) jeg har fået en opskrift af Anja fra KS.

Det er rigtig flotte sjaler, og sjalsnåle du har lavet :-bd :ymapplause: :ymapplause: :ymhug:

Re: Sjalsnåle og sjaler

fre 17. apr 2009 15:21

Dejlig med sjaler på en kølig aften. De er vel nok nuttede de små bamsehoveder, og en rigtig god ide til sjalsnåle :violin: :violin: :violin: :violin:

Re: Sjalsnåle og sjaler

lør 18. apr 2009 07:36

Nøøøj nogle lækre sjaler, specielt det første....
jeg venter også på at min mor bliver færdig med et......også sådan noget spindelvævsagtigt.....men det fortrød hun, så nu har hun pillet det hele op og har vist hæklet istedet for.....venter spændt !!
Jeg får dog ikke sådan en sød nuser bamse nål......men en lille blomst .......men de bamser der - de er godt nok søde!!

Re: Sjalsnåle og sjaler

lør 18. apr 2009 14:59

de er rigtig søde dine sjaler de ligner lidt nogle jeg hæklede på et tidspunkt..
og super søde sjalsnåle..
Skriv et svar