Dato og tid er fre 19. apr 2024 10:51

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Indlæg: man 23. nov 2009 15:36 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Futtes lymfekirtler er desværre stadig hævede så på onsdag skal han ind og have opereret en eller to ud. De bliver så sendt videre så vi ved om det er kræft eller noget andet. Jeg håber ikke han har en bløder-dag på onsdag ligesom forrige gang han var til dyrlæge (hvor han ikke ville stoppe med at bløde). Det er bare noget skidt det her. Har siddet og lavet lidt smykker til Dittes indsamling for så tænker jeg på noget andet men jeg kan jo ikke blive ved med at lave smykker. :(-

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 23. nov 2009 16:22 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Jeg håber det går fint på onsdag og jeg krydser fingre :-bd :handgestures-fingerscrossed: :handgestures-fingerscrossed: :handgestures-fingerscrossed: :handgestures-fingerscrossed: :handgestures-fingerscrossed: :handgestures-fingerscrossed:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 23. nov 2009 18:00 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Jeg skal nok også krydse fingre.. :)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 23. nov 2009 19:19 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Tak tøser.

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 23. nov 2009 19:37 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. mar 2009 11:27
Indlæg: 171
Geografisk sted: Nordsjælland
Osse her bliver der krydset alt hvad der krydses kan.. Mand og barn har fået samme besked... :D

Mange tanker og masser af :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug:

_________________
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 23. nov 2009 19:52 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Pøj Pøj med operationen :ymhug:

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 25. nov 2009 14:01 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Futte er ikke syg, han er bare fed! :D :ymhug: :shifty: :ymblushing:

Min dyrlæge ringede til mig (hvilket hun ikke plejer) for at fortælle mig de gode nyheder. Hun er simpelthen den bedste dyrlæge! Det er ikke kræft, det er fedt. Hun havde gravet og gravet og gravet for at se om hun kunne finde noget unormalt og alt hun fandt var fedt. 2 af hans lymfekirtler (dem bag forbenene) var normal størrelse idag, så han har nok haft en infektion der er blevet slået ned af penecilinen (staves?) og binyrebarkhormonet. Er totalt glad lige nu. Min skønne Futte kommer hjem igen og alt er ok. :-bd

Jeg ved ikke hvordan I gør det tøser, men når I krydser fingre for min Futte, så heler I ham åbenbart. I er bare de bedste. Tusind tak til jer alle. :ymhug: :x- :ymhug: @};- @};- @};- @};-

Jeg spurgte min dyrlæge om hun ikke kunne finde et sugerør og lige lave en fedtsugning nu hun var igang. Man kan jo ligeså godt lave lidt sjov nu hvor det ikke er alvorligt. Puha. Det er ikke normalt at ildere er så store som han er, men hun har nogle få patienter i den størrelse. De tager på om efteråret fordi de i naturen skal have opbygget et lager af fedt til vinteren. At han så overdriver og bygger lager til flere vintre på een gang, er jo lidt skørt men han er altså ikke helt normal. :ymblushing: Når han bliver kastreret til næste sommer, så vil han automatisk tabe sig hvis han ikke selv smider vinter-sulet til foråret. Åhhhhhhhhh hvor er jeg glad. :x-

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 25. nov 2009 14:44 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Oh det var da godt at det ikke er andet en fedt , så må han jo på slankekur samen med os som skal igang efter jul , det kan være han og jeg skal lave os en slankeklub ?? iller mod havfruer det kunne da blive sjovt. =))

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 25. nov 2009 15:41 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Han skal jo tage på om efteråret så... Ildere har ikke godt af en slankekur pga de skal have et højt fedtindhold i deres mad. Det er også derfor at de får killingefoder (blandet op med ilderfoder). Hmm, kan jeg finde på flere undskyldninger??? :violin: ;)-

Jeg skal nok bare lade være med at fodre ham ved bordet. Men han er jo så nuttet når han lægger sig oven på mine fødder mens jeg spiser. Og de sidste 2 uger har jeg båret ham rundt fordi jeg jo troede at han var hamrende syg så han skulle da ikke udmattes af at gå fra min stue og ud til mit køkken (og retur). Det hjælper jo heller ikke lige på det... #-o

Men i aften når han er rigtig vågen skal han OVER-forkæles. Er SÅÅÅ glad for at han ikke fejler noget at jeg ikke kan lade være. Men nu vil jeg smutte ud i regnvejret og hente ham og sidde med ham med et tæppe over som jeg altid gør når dyr har været bedøvet og skal sove rusen ud. De har jo svært ved at holde varmen mens de er bedøvede.

Kan I alle have en rigtig god aften? :ymhug:

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 25. nov 2009 15:57 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Hvor er det bare skønt at læse.. -og høre ;) - din optimisme og glæde. Sikken da en dejlig nyhed du fik, og sikkert også noget af en forskrækkelse, da du fandt ud af du skulle til dyrelægen med ham. Kan godt forstå han skal forkæles ekstra meget når han kommer hjem, men fremover må du nok undlade at bære ham fra det ene sted til det andet sted, ellers er der flere fedtknuder der samler sig.. Som på os andre.. Host host.. :think: :think:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker