Dato og tid er tors 28. mar 2024 21:13

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons 17. mar 2010 21:08 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 16. mar 2010 20:12
Indlæg: 56
Geografisk sted: Århus V
vores agamer og gekkoer får også en optøet pinkie (muse unge til jer der ikke er inde i det) i ny og næ hvis de rigtig ska fedes op, det kan jeg sagtens, men de der kakkerlakker og melorm de skal have hele tiden dem har jeg det ikke for godt med må jeg indrømme. men tror da vi ska have udvidet med en lille slange på et tidspunkt måske en træphyton, californisk kornsnog eller en kongesnog kunne jeg forestille mig. men der kommer nok til at gå et stykke tid.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 10:15 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
lene skrev:
Tak piger, jeg er også glad for andre dyr, og jeg syntes da at gekkoerne er smukke, men jeg tror at det er lidt for eksotisk til mig. Min datter har en kat, den er også meget sød, men jeg syntes at katte, de er lidt deres egen, en hund har mere personlighed, eller måske er det bare mig der er forkert på den B-)


Har både haft hunde og katte - har pt en kat og to marsvin - og jeg er ikke enig i at katte ikke har personligheder, men katte er nok ikke så henvendende som hunde og dog vores Viggo er supernygsgerrig, kommer altid frem, når dørklokken lyder - følger mig rundt i haven om sommeren og lige pludselig kommer der en lap frem imellem planterne, når jeg luger (giver mig et chock hver gang). Har lige måttet en tur til dyrlægen i sidste uge, da han havde været oppe og slås med en anden kat : 2 store flænger under det ene forben dvs operation og penicilin i 6 dage, plus skærm på og ikke noget med at komme ud før imorgen, når stingene er taget. Pillerne har vi måttet mase ned i tun, for at han ville spise dem ( han er ikke typen, hvor man lige åbner munden, stopper pillen ind og lukker munden igen, ligesom man kunne med vores sidste kat(der desværre blev slået ihjel af en ræv)) - så nu hvor penicilin kuren er slut, så kan han ikke forstå at tun eventyret er slut og det er tilbage til tørkosten. Derfor snakker han hele tiden og forsøger at forklare sig til vores drenge, når nu min mand og jeg er for tungnemme til at forstå at det er tun han vil have. Han er heller ikke glad for at gå i kattebakken, så lørdag morgen forsøgte han overtale en af drengenes kammerater til at lukke ham ud, da resten af hans familie ikke vil gøre det !
Han har også nogle sjove vaner : han vil ikke drikke vand af en skål, kun et glas og tit vil han bede om at blive nusset imens han spiser. Han bruger kun kattelemmen, hvis vi ikke er hjemme - ellers beder han om at komme ud af den dør, han nu gerne vil lukkes ud af. Han åbner døre (så vores soveværelsesdørhåndtag er vendt lodret, ellers lukker han døren op om natten og breder sig i hele sengen, så vi ligger tilsidst oppe i et lille hjørne af sengen ) og så miaver han altid til én når man står op om morgenen eller når man kommer hjem fra arbejde. Han er 9 år gammel og muligvis smækforkælet ? :)) :)) Tager et billed imorgen.
Mht krybdyr, så er jeg helt urationelt dødbange for dem og kunne ikke tænke mig at have dem i huset !Men jeg synes at I har nogle flotte bure til dem og hver har jo sine interesser , så det er bare om at gøre hvad man har lyst til .

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 10:26 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Lise: Min forrige kat jeg havde, var også en af dem der sprang op på håndtaget for at åbne døre, så vi har også måtte vende vores håndtag om. De 2 nuværende katte vi har, gør det dog ikke, men håndtaget er stadig vendt.. Hvis nu... :D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 11:25 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Det er sjovt at læse og se alle jeres dyr :ymhug:

Jeg har haft mange dyr i tidens løb: katte - både huskatte og siameserkatte, fugle, fisk, skildpadder - både land- og vandskildpadder, kaniner, hamster, marsvin, høns og hest.

Men allergien har sat en stopper for dem alle.

D.v.s. jeg kan jo godt have fisk og skildpadder, men det gider jeg ikke. Skal man være afhængig af husdyr, skal det være nogle, man kan kæle for og lege med. Og der dur fisk og skildpadder ikke.

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 11:35 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 16. mar 2010 20:12
Indlæg: 56
Geografisk sted: Århus V
lise- det var da også en god sjat du har haft dig. er helt enig i at et kæledyr skal være et man kan nusse og lege med. men som hobby er sådan nogle pelsløse dyr nu fascinerende at sidde og kigge på :p

og hvor er det da bare skønt at se alle jeres dyr. sikke en god tråd der kom ud at at jeg bare lige ville præsentere mine små dyr :)-
Kom endelig med flere billeder allesammen. hehe


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 11:49 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Lise skrev:
Det er sjovt at læse og se alle jeres dyr :ymhug:

Jeg har haft mange dyr i tidens løb: katte - både huskatte og siameserkatte, fugle, fisk, skildpadder - både land- og vandskildpadder, kaniner, hamster, marsvin, høns og hest.

Men allergien har sat en stopper for dem alle.

D.v.s. jeg kan jo godt have fisk og skildpadder, men det gider jeg ikke. Skal man være afhængig af husdyr, skal det være nogle, man kan kæle for og lege med. Og der dur fisk og skildpadder ikke.


Lise: Var det høns i stuen?? =)) =)) =)) =))


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 11:50 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Bailey: Ja det var en rigtig god tråd. Det er super hyggeligt at se alle jeres dyr. Jeg må se om jeg kan få lokket min Bailey og fister ind, så jeg kan stille dem op til fotografering. :D :D :D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 11:53 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Indlæg: 986
Geografisk sted: Nordsjælland
Jamen jeg viser da også gerne lidt billder af mine dejlige dyr:
Pruhhesten, Shawnee Black Command. Paint, 6 år gammel:
Billede

Billede

Billede

Og hundebassen, Oliver. Jack Russel Blanding. Han bliver 13 år i år... Men heldigvis ved han det ikke. :x-
Billede

Billede

Billede

_________________
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 12:09 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Dejlig hest og hund og mine forælder havde også sådan en hund og den blev 18 år og havde det fint lige til det sidste så de kan blive rimli gamle.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 12:39 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Her er et par billeder af voes dejlige misser Gizmo og Luna som er søskende
Billede
Her sidder Luna på fars dyt og godt han ikke opdagede det før bagefter
Billede
Vores misser er vores små børn og meget forkælet og pudsigt nok har vi også måtte vende håndtaget på den ene dør ,for ellers åbner han døren ,men kun den ene dør .De er kun ude når vi er hjemme og aldrig ude om aftenen eller nat og når Luna vil ind ,så sidder hun ved vinduet og klapper med den ene pote på vinduet.Vi kører aldrig før de er hjemme og vi har flere gange kommet forsent til det vi skulle og vennerne kigger lige en ekstra gang når vi siger at kattene ikke var inde :))
Da vi flyttede herned på landet havde vi en stor hund Rhisensnawser og 2 racekatte Burmeser og de blev alle 14 og 15 år og er begravet nede i haven ,hvor jeg har lavet en lille høj og der har jeg plantet sommerblomster som kommer op hver sommer og det er dejligt at se ;)-

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker