Dato og tid er tors 28. mar 2024 19:19

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors 18. mar 2010 12:47 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Hvor er de skønne Lisbeth - vores Viggo knider poterne imod vinduet i stuen, når han vil ind - så der er altid brug for vinduespudsning hjemme hos os, eller så er det en god undskyldning for at vinduerne er beskidte ! =)) =))

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 12:55 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Ja Lise det sagde jeg også til de sidste gæster vi havde at det misserne og de så det selv da Luna ville ind af vinduet :)) men hold da op hvor skal man tit pudse vinduer :-D

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 13:05 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
lisbeth skrev:
Ja Lise det sagde jeg også til de sidste gæster vi havde at det misserne og de så det selv da Luna ville ind af vinduet :)) men hold da op hvor skal man tit pudse vinduer :-D


Ja - det er altså ikke noget, der sker tit hjemme hos mig ! Ville gerne betale mig fra det, men har ikke fundet nogen, der rent faktisk kunne pudse vinduer uden at der var flere striber efter end før der blev pudset - så det kan godt være at man skulle til at få taget sig sammen - der er jo ingen der har opdaget hjemme hos mig, at solen har skinnet de seneste dage :)) :))

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 13:32 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Min Viggo er også god til at vaske vindure, Det er nemlig min mand.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 13:42 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Min lille mand plejer at tage de udvendige og jeg de invendige for jeg tør ikke at stå op på stigen til de øverste vinduer og jeg har stige fobi =)) og faldt engang ned fra en stige med 3 trin da jeg skulle klippe den ene opstammede busk rund og landede lige med hæksaksen på siden og fik armen ind i mine ribben og måtte til lægen da jeg ikke kunne få luft og han konstaterede ved rgt.billedet ,at jeg havde bøjet et ribben ,så derfor står jeg aldrig mere op på en stige

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 13:54 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
rumlebumle skrev:
Lise skrev:
Det er sjovt at læse og se alle jeres dyr :ymhug:

Jeg har haft mange dyr i tidens løb: katte - både huskatte og siameserkatte, fugle, fisk, skildpadder - både land- og vandskildpadder, kaniner, hamster, marsvin, høns og hest.

Men allergien har sat en stopper for dem alle.

D.v.s. jeg kan jo godt have fisk og skildpadder, men det gider jeg ikke. Skal man være afhængig af husdyr, skal det være nogle, man kan kæle for og lege med. Og der dur fisk og skildpadder ikke.


Lise: Var det høns i stuen?? =)) =)) =)) =))


He he - nej, de boede pænt i hønsehuset! vi boede på et nedlagt landbrug, men en skilsmisse betød farvel til hest, høns og kat =((

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 13:57 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Lise skrev:
rumlebumle skrev:
Lise skrev:
Det er sjovt at læse og se alle jeres dyr :ymhug:

Jeg har haft mange dyr i tidens løb: katte - både huskatte og siameserkatte, fugle, fisk, skildpadder - både land- og vandskildpadder, kaniner, hamster, marsvin, høns og hest.

Men allergien har sat en stopper for dem alle.

D.v.s. jeg kan jo godt have fisk og skildpadder, men det gider jeg ikke. Skal man være afhængig af husdyr, skal det være nogle, man kan kæle for og lege med. Og der dur fisk og skildpadder ikke.


Lise: Var det høns i stuen?? =)) =)) =)) =))


He he - nej, de boede pænt i hønsehuset! vi boede på et nedlagt landbrug, men en skilsmisse betød farvel til hest, høns og kat =((


ÆV! Men her kan du få lidt af dine gode minder frem, med alle de dyr der bliver vist frem.. :x- :x-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 14:37 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Havfruen skrev:
Min Viggo er også god til at vaske vindure, Det er nemlig min mand.


Sådan en Viggo kunne jeg også bruge :-D , ja undskyld, men i vores familie bruger vi herre navne til vores katte (mest fordi de for det meste er hankatte), så vores første kat hed Otto, nuværende Viggo, min søsters kat hed Holger og min bror har en der hedder Leopold.....

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 16:48 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Han er ikke en man bare lige får @};- ham skal man gøre sig fortjent til. Og ham her er min og vi har snart været gift i 30 år så han høre til her hos mig. =)) =)) =)) =))

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 18. mar 2010 16:57 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Sikke en skøn tråd. :x- Elsker billeder af dyr så om endelig med flere hvis I har. :D

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker