Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Re: Min lille zoo ;)

tors 18. mar 2010 17:05

Havfruen skrev:Han er ikke en man bare lige får @};- ham skal man gøre sig fortjent til. Og ham her er min og vi har snart været gift i 30 år så han høre til her hos mig. =)) =)) =)) =))


Ej altså, jeg vil heller have sådan en 'brugt' en =)) =)) =)) , er nu også godt tilfreds med den mand, jeg har (selvom vinduespudsning ikke har hans store interesse). Det er iøvrigt vores bryllupsdag idag, men kun 15 år :-D

Re: Min lille zoo ;)

tors 18. mar 2010 17:07

Lise Sonne skrev:Ej altså, jeg vil heller have sådan en 'brugt' en =)) =)) =)) , er nu også godt tilfreds med den mand, jeg har (selvom vinduespudsning ikke har hans store interesse). Det er iøvrigt vores bryllupsdag idag, men kun 15 år :-D


15 år er ikke kun! 15 år er rigtig flot. Stort tillykke herfra. :ymparty: :)-

Re: Min lille zoo ;)

tors 18. mar 2010 17:15

Jeg vil sige det er da 3 gange så lang tid, som jeg 'gad' min første mand :)) :)) Og min nuværende er jeg ikke engang træt af :dance: Så jeg synes at langtidprognosen er ret god, med mindre selvfølgelig han bliver træt af mig :(( Man ved aldrig, se på facts : jeg er dyr i drift :whistle: - ikke fast i kødet mere :ymblushing: - jeg perler alle i huset til vanvittighed, med mindre det er sommer og som manden siger : han må tale til min (undskyld sproget) røv, for det er den ende af mig han ser hele sommeren =))
Til gengæld ved han aldrig hvad der sker hvor og hvornår, for jeg finder altid på noget nyt og så sker der en masse :)) :)) :)) ....... Jeg har en meget tålmodig og dejlig mand. :-D

Re: Min lille zoo ;)

tors 18. mar 2010 18:38

Næste måned skal jeg have RUBINER. :violin: :violin: :violin: Hvor jeg glæder mig :x- :x- :x-

Re: Min lille zoo ;)

tors 18. mar 2010 19:19

Rubiner? Øhm hvad er det? :-s

Re: Min lille zoo ;)

tors 18. mar 2010 19:29

rumlebumle skrev:Rubiner? Øhm hvad er det? :-s

Gift i 40år så har man rubinbryllup. Det må da udløse den flotte sten Rubin i et smykke fra manden. Merer du ikke det :-D :-D :-D :)) :))

Re: Min lille zoo ;)

tors 18. mar 2010 20:10

butler skrev:
rumlebumle skrev:Rubiner? Øhm hvad er det? :-s

Gift i 40år så har man rubinbryllup. Det må da udløse den flotte sten Rubin i et smykke fra manden. Merer du ikke det :-D :-D :-D :)) :))


Helt klart må det da udløse nogle rubiner, men hvis din mand er som mænd er flest, så kan det godt være at du bliver nødt til at 'plante' ideen, så han selv 'lige pludselig' får den brilliante ide at du selvfølgelig skal have et lækkert smykke med rubiner :-D Held og lykke med projektet og lad os høre til den tid om det lykkedes :dance:

Re: Min lille zoo ;)

tors 18. mar 2010 20:23

butler skrev:
rumlebumle skrev:Rubiner? Øhm hvad er det? :-s

Gift i 40år så har man rubinbryllup. Det må da udløse den flotte sten Rubin i et smykke fra manden. Merer du ikke det :-D :-D :-D :)) :))


Ohhhh nu er jeg med :doh: Jow jeg mener så helt bestemt det må kræve et smykke med rubin fra manden. Mindre kan bestemt ikke gøre det. :p

Re: Min lille zoo ;)

tors 18. mar 2010 20:39

det er sjovt butler at du har rubinbrylup i april for vi har perlepryllup i april. du skal have røde rubiner af din mand og jeg håber på en perle af min mand. bar vi nu ikke får en lang næse i stedet for.

Re: Min lille zoo ;)

tors 18. mar 2010 20:41

Havfruen skrev:det er sjovt butler at du har rubinbrylup i april for vi har perlepryllup i april. du skal have røde rubiner af din mand og jeg håber på en perle af min mand. bar vi nu ikke får en lang næse i stedet for.

Mener du der kan være chance for en lang næse, sådan nogle dejlige kvinder som os. Nej Orla og Viggo må op med pengepungen. Vi skal bare skynde os væk. Sæt der er møl i "portmonæen" =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
Skriv et svar