Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Re: Nålefiltet bordkort

lør 17. apr 2010 16:56

jo det er de samme farver der er i min havfrue som jeg jo også selv har filtet for snart 2 år siden og som passe godt på vores butk og som mange er helt vilde med.

Re: Nålefiltet bordkort

lør 17. apr 2010 17:18

jeg er også ret vild med den :-D

Re: Nålefiltet bordkort

lør 17. apr 2010 18:43

i må da godt få havfruen i stor
Billede

Re: Nålefiltet bordkort

lør 17. apr 2010 18:47

Hun er bare så flot. :clap: :clap: :clap:

Re: Nålefiltet bordkort

lør 17. apr 2010 20:23

Ja, og ser så levende ud - det filteri er noget særligt - især med dit talent

Re: Nålefiltet bordkort

søn 18. apr 2010 13:32

Havfrue - du er simpelthen super dygtig og kreativ - din havfrue er helt vidunderlig :x-

Hvilken slags uld bruger du, når du filter? eksempelvis de små hjerter og din smukke havfrue?

Re: Nålefiltet bordkort

søn 18. apr 2010 13:55

jeg bruger bare den almindelige kartet uld den er lidt grov og er god at bruge til mange nålefiltet ting, jeg kan ikke nålefilte i marinould for jeg synes det giver for mange huller, men det er der nogen som kan

Re: Nålefiltet bordkort

tirs 27. apr 2010 19:50

Havfruen er skøn og de små hjerter er meget søde og har nogle dejlige farver. En rigtig god idé at sætte hjerterne på bordkort. Meget kreativt :clap:

Re: Nålefiltet bordkort

ons 28. apr 2010 08:01

sikke flotte hjerte! Super kreativ ide.

Re: Nålefiltet bordkort

ons 28. apr 2010 08:22

Tak igen alle sammen. jeg fik lige tilbademelding af modren til konfimanten i går og hun var så glad. boret havde bare været super flot og der lå ikke nogen bordkort da festen var slut så alle tog deres kort med hjem. og det er super dejligt at få at vide for det tyder på at alle har syntes det var en super god ide jeg fik så nu vil jeg nok lave nogen jeg kan sælge her i butikken og se om de så kan sælges
Skriv et svar