Dato og tid er tors 28. mar 2024 12:07

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Indlæg: tirs 8. jun 2010 14:48 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Min mor siger det der med haver kommer med alderen, så det kan være det stadig kan nå at komme. Lige nu vil jeg helst have så mange fliser og græsplæner som muligt, HADER havearbejde =)) Og jeg har INGEN levende blomster hos mig, de dør simpelthen på ingen tid, så mine vindueskarme er pyntet med perler, glas dimser og andet rod ;) Men nøj hvor er det en smuk have du har - Du må gerne komme at holde en have hos mig, når jeg engang får en :))

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 10. jun 2010 21:03 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 7. apr 2009 15:09
Indlæg: 394
Geografisk sted: Randers
Danagonia skrev:
Min mor siger det der med haver kommer med alderen, så det kan være det stadig kan nå at komme. Lige nu vil jeg helst have så mange fliser og græsplæner som muligt, HADER havearbejde =)) Og jeg har INGEN levende blomster hos mig, de dør simpelthen på ingen tid, så mine vindueskarme er pyntet med perler, glas dimser og andet rod ;) Men nøj hvor er det en smuk have du har - Du må gerne komme at holde en have hos mig, når jeg engang får en :))



hahaha! skal du være fræk Camilla???? (mht. alder) STYR dig lige!!!

Min interesse fandt nærmest mig og ikke omvendt. Fik en lejlighed i stueplan med en mikroskopisk lille have. (5x6 m.)
Der stod en pind..og af gud ved hvilken grund tog jeg den op i en potte da vi skulle grave et stykke jord til for at kunne lave pæn terasse. Pinden voksede 80 cm. den første sommer:-0 Det viste sig at blive et skønt rønnetræ.....og så var jeg hooked. så det er somend helt ligesom med perler at det starter så uskyldigt... Havens perler står bare ude i bede og bliver til noget MERE af sig selv. Tænk på hvis dine perler ynglede hvor fedt det ville være???

Jeg har heller ingen indeplanter-jeg er HAVEnørd-ikke vindueskarme nørd.;-)

Ps: advarsel. Har dog opdaget at det kan knibe med finmotorikken i en periode med meget have puslen rundt-for det kræver nogle helt andre finesser;-)

_________________
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 20. jun 2010 14:51 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tors 17. jun 2010 18:07
Indlæg: 46
Geografisk sted: jylland
wow hvor er den skøn din have, der gad jeg godt have været på rundfart :-bd


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 20. jun 2010 17:03 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Danagonia skrev:
Min mor siger det der med haver kommer med alderen, så det kan være det stadig kan nå at komme. Lige nu vil jeg helst have så mange fliser og græsplæner som muligt, HADER havearbejde =)) Og jeg har INGEN levende blomster hos mig, de dør simpelthen på ingen tid, så mine vindueskarme er pyntet med perler, glas dimser og andet rod ;) Men nøj hvor er det en smuk have du har - Du må gerne komme at holde en have hos mig, når jeg engang får en :))


FYI så jeg har været havetosset siden jeg var 21 og fik min første have i England :-D Men til forskel fra så mange andre hobbyer, så er haven en interesse, som for mig tilgodeser mange aspekter : kreativitet mht farver, bladformer mm i sammensætning af bede - fysisk aktivitet - frisk luft - afslapning ved at være aktiv - samlergenet(er nok også på spil mht perler), der er nogle planter, som jeg bare må eje mange varianter af fx. storkenæb, phlox, liljer, kærmindesøster,iris, dagliljer mm - elsker at eksperimentere med frø formering dvs finde specielle frø i udlandet og så dem her, derved får man nogle planter, som ikke er så almindelige - kender også mange mennesker igennem min haveinteresse og så elsker jeg at frembringe noget, som kan syltes/ spises ! MEN det skal være min egen have før jeg synes det er rigtig sjovt, så måske kommer din haveinteresse måske når du får din egen have Camilla ?

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 20. jun 2010 17:06 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Pia skrev:
Var det ikke noma der bruger skvalderkål i deres mad?

Jo - har såmænd også skvalderkål, en bestemt broget variant, som jeg har i en krukke :)) Så hvis nogen spøger om jeg har skvalderkål, så kan jeg bare pege på krukken og sige jo jo :)) :))

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker