Dato og tid er tirs 16. apr 2024 04:49

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn 23. maj 2010 14:26 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
Var det ikke noma der bruger skvalderkål i deres mad?

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 23. maj 2010 17:50 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Super skønne blomster - vidunderlige farver :x- Og en helt fantastisk rhododendron - jeg elsker simpelhen dem :x- :x- :x-

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 23. maj 2010 18:18 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Dejlig have og flot at du vild holde åben have.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 28. maj 2010 06:29 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Indlæg: 819
Geografisk sted: Birkerød
Tillykke med den flotte artikle i Birkerød avis :clap: :clap: :clap:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 29. maj 2010 00:50 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 7. apr 2009 15:09
Indlæg: 394
Geografisk sted: Randers
Mange tak for kigget i din skønne have! en skam du bor for langt væk til et besøg:)

Jeg havenørder (udover i min kolonihave) på et par haveforums hvor vi også lægger fotos ind. det er derfor i ikke ser mig så ofte pt. det tager tid nu det hele eksploderer:)

Sig mig ser jeg rigtigt at du også planter farve "monokromt"??? (det gør jeg så godt jeg kan og synes at det er mega spændende;-)

_________________
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 29. maj 2010 20:17 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Smykkeunivers skrev:
Tillykke med den flotte artikle i Birkerød avis :clap: :clap: :clap:


Ja, den var da vildt god - bare synd den ikke omtalte at der faktisk er 4 andre haver i Birkerød, som også holder åben have i denne weekend. ;)

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 29. maj 2010 20:21 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
vase skrev:
Mange tak for kigget i din skønne have! en skam du bor for langt væk til et besøg:)

Jeg havenørder (udover i min kolonihave) på et par haveforums hvor vi også lægger fotos ind. det er derfor i ikke ser mig så ofte pt. det tager tid nu det hele eksploderer:)

Sig mig ser jeg rigtigt at du også planter farve "monokromt"??? (det gør jeg så godt jeg kan og synes at det er mega spændende;-)


Hvis du mener at mine bede er farve ko-ordinered, så har du fuldstænding ret, der er et stort staudebed med pink, blå og lyserøde blomster - et bed med gule, orange og orangerøde blomster, et med grå og mørkerøde blomster .... og så fremdeles, blev for mange år siden vildt inspireret af bogen : Haven i farver. Men der er ikke farver jeg ikke holder af, så derfor skal der vare plads til dem alle. Er lige blevet færdig med at toptune haven og nu er den parat til imorgen, håber vejret ikke bliver helt forfærdligt, selvom det tegner sådan :-o

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 29. maj 2010 23:23 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 7. apr 2009 15:09
Indlæg: 394
Geografisk sted: Randers
Jeg ønsker dig en fantastisk åben havedag!

Den bog du nævner sidder jeg lige nu med:) Jeg har nærmest slidt den op den er bare så god! (går ud fra at det er den om Hadspen garden du mener?) Min drøm var at besøge den have engang....men de har solgt den eller noget i den retning så det kan man ikke mere! HULK!

Jeg gør nøgagtig på samme måde som du gør-bare i mindre stil (areal) det er et evigt men spændende puslespil-og jeg har jo kun haft min have et par år så der er lang vej igen.. men blandede i farver DET bliver de altså ikke hos mig heller! (det forstyrrer mit øje!)

Øjs hvor kunne jeg godt tænke mig en længere snak om haven i farver med dig! jeg kender ikke andre i virkeligheden der dyrker det!!! Ihvertfald ikke helt principfast.... Jeg har lige købt små bladselleriplanter idag fordi jeg skulle bruge lidt fyld i fronten af mit nylavede kommende hvide bed. Synes lige at den lyse grønne farve skulle med der;-) :p

Hvis ellers jeg ikke kommer til at spise dem inden får de jo hvid blomst når de går i stok;-)

_________________
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 7. jun 2010 18:42 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Hvis du nogensinde er på Sjælland kunne det være rigtig hyggeligt at snakke have med dig - der var iøvrigt rigtig mange besøgende på trods af vejret, det er altid en hyggelig dag. :-D

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 7. jun 2010 20:52 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 7. apr 2009 15:09
Indlæg: 394
Geografisk sted: Randers
Fedt at dagen gik godt:)

Hmnn ja.. jeg har det meste af min familie på sjælland....men det er ikke så tit jeg kommer afsted....øvs.

_________________
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker