Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Pung i dåseclips

lør 25. sep 2010 19:39

Så fik vi lavet en pung i dåseclips - 15,5x10,5cm, vi løb tør for sort garn, og brugte grå - men det gør bestemt ikke resultatet ringere ;) - og sørme om mange venner ikke har samlet til mig - så nu er der ca 700 clips på vej til mig - hvis ellers post dk - vil :)

Billede
Billede

Re: Pung i dåseclips

søn 26. sep 2010 12:20

Ihh altså, hvor er den bare skøn. :ymapplause: :ymapplause: :ymhug:

Re: Pung i dåseclips

søn 26. sep 2010 13:12

Syntes det ser meget spændende ud :-D

Re: Pung i dåseclips

søn 26. sep 2010 13:37

Super smart ide :clap:

Re: Pung i dåseclips

man 27. sep 2010 07:55

Super flot i grå. Du må sige hvis der er noget vi kan samle til dine kreationer :clap: :clap: :clap: :clap:

Re: Pung i dåseclips

man 27. sep 2010 13:50

godt gået mini -

der er noget, som slår mig: skal du ikke være den første til at lave noget i kapsler fra grøn tuborg? kunne det ikke være et godt pr-stunt?

Re: Pung i dåseclips

man 27. sep 2010 14:55

Ha Ha Pia, er det favoritdrikken hjemme hos dig. Jeg ser for mig, en alkoholiseret perledame , med hårnet og mamelukker =)) =))

Re: Pung i dåseclips

man 27. sep 2010 19:48

=)) =))
nej, ikke helt, jeg rører aldrig øl
jeg tænkte bare at tuborg har en stor fanskare og derfor kunne det være en fin ide


alkoholiserede perledamer - findes de? jeg har lidt svært ved at se det for mig???

Re: Pung i dåseclips

man 27. sep 2010 20:12

rumlebumle skrev:Ha Ha Pia, er det favoritdrikken hjemme hos dig. Jeg ser for mig, en alkoholiseret perledame , med hårnet og mamelukker =)) =))


=)) =)) =)) =)) =))

Re: Pung i dåseclips

man 27. sep 2010 22:31

Nu ikke grine :p - i fuldt alvor - så lavede min bedstefar smudsmåtter ved at sømme kapsler fast i en plade #-o -de vendte med kapselteksen ned mod pladen - så den inv. sider kom op - de var bare gode at skrabe skoene af for snavs og mudder - og ville man gøre reklame så lavede man bare den yderse række med teksten op, bare til pynt ;)) - så desværre er den ide brugt 8-}
Skriv et svar