Dato og tid er tors 18. apr 2024 23:49

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Påskeæg
Indlæg: tors 9. apr 2009 15:55 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Hej piger her er lidt fra en anden af mine hobbyer
Lidt påskeæg i træet men kun imens billedet bliver taget og jeg laver dem selv i flamingo ovale facon man skære revner idem og klipper stof der passer og presser det ind i revnerne og sætter bånd på og det bruger jeg rigtig meget tid på også runde til jul
Billede
så lidt tættere på og jeg har sat lidt på træstubben men kun mens fotoet bliver taget
Billede
Billede
En lille krans på den gamle dør men den har jeg ikke selv lavet
Billede
Det er lidt af det jeg også laver ;)- og god påske til alle

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Påskeæg
Indlæg: tors 9. apr 2009 16:38 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Naarrjjjj, hvor er de bare flotte, Lisbeth, det er da vildt så dygtig du er til det der med æg. :D De er bare rigtig flotte. B-) og sikke nofle fine planter du har på træstubbene, det ser rigtig godt ud.

Vi har også været lidt i haven i dag, og sikke mange fine små planter der dukker op af den sorte muld, det går stærkt nu hvor vejret er så dejligt. Lad os håbe at det holder påsken ud. :-B

Vi skal have påskegæster på Søndag til lam på grillen, så vi må håbe at der ikke regner. B-) B-) :ymhug:

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Påskeæg
Indlæg: tors 9. apr 2009 16:50 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Vi har også været i haven for det klør i fingerne på mig men imorgen skal vi i skoven med madpakker og kaffen ~o) og det er så dejligt at solen skinner man bliver i så dejligt humør og energien sprudler :-bd 3:-O og køerne kan vi høre fra gården ved siden af ;)- det er bare pragtfuldt :clap:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Påskeæg
Indlæg: tors 9. apr 2009 17:26 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Det er flot med dine påske æg, og sikkert en god ide at få dem ind inden duggen falder. Det ser hygeligt ud med alle dine fåråsblomster på træstuppen og man bliver bare så glad og i godt humør når vi kan plante fåråsblomster @};- . Vi har haft dejligt vejr her på Fur i dag og det bevirker at folk ikke vil bruge penge i vores butik @};- . Men så har jeg sædet ude i haven og læst i en bog og i morgen kommer manden ud og laver noget i haven, så er det min tur til at passe butikken #:-s . Jeg mener at have hørt at vi får dejligt vejr hele påsken og det er lige hvad vi trenger til ;;) .God påske til jer alle. @};-

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Påskeæg
Indlæg: tors 9. apr 2009 17:56 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
lotte påskeæg du laver. Den træstuppe må gerne flytte hjem til mig. Den vil passe fortræffentlig ved min udestue.
Jeg er i Holstebro hos min søn og svigerdatter. De skal til fest så jeg passer børnene. vi hygger. Der er så dejligt vejr, så jeg har siddet ude i et hjørne og slikket lidt solskin. Håber I alle får en rigtig god påske.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Påskeæg
Indlæg: fre 10. apr 2009 08:18 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
åååhh ja, dem laver jeg også mange af og de er også gode som gaver :o)

dejlig opstilling Lisbeth !! ;o)

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Påskeæg
Indlæg: fre 10. apr 2009 14:05 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Ja så er jeg hjemme igen. Har fået gang i mit dejlige lille springvand ude i udestuen. det er så dejligt når rislen af vandl fra skål til skål lyder, mens man sidder med en dejlig kop kaffe og en god bog. Det bliver ikke meget med smykker i dag.
Min svigerdatter havde købt plasticbokse i Liddel til mig. Det var på tilbud for 1-2 uger siden . Det er dobbelte. 6 stk så nu kan der komme lidt orden på perlerne. Er i gang med sortering. :-D :-D :-D :-D :-D

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Påskeæg
Indlæg: fre 10. apr 2009 14:30 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
det er også så hygeligt at have lyden til vand i bagrunden når man skal lave amdre hygge ting ~o) . og det er hygge ting at have fat i sine perler. @};-

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Påskeæg
Indlæg: fre 10. apr 2009 15:26 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Ja set er dejligt med lyden af rislen af vand hvad siger Sally hunkat til rislen af vand :?: så har du nok at gøre med at dit perlerier men det er dejligt når det er på plads :clap:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Påskeæg
Indlæg: fre 10. apr 2009 15:35 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
lisbeth skrev:
Ja set er dejligt med lyden af rislen af vand hvad siger Sally hunkat til rislen af vand :?: så har du nok at gøre med at dit perlerier men det er dejligt når det er på plads :clap:


Ja det bliver dejligt når jeg har fået sorteret alle mine 1000000000000000000 forskellige ting.
Sally Hunkat sidder og kikker på vandet og ser meget overrasket ud. Hun har været deroppe for at se, hvad det dog var. Tror nok hun gerne ville drikke af det, men jeg hælder altid lidt klor i så der ikke kommer alger ( Det kommer der nemt i den varme, som er derude )og hun syntes vist ikke om lugten. HIhihi
Det har velnok været dejligt vejr i dag.
I morgen skal jeg ud og plante 2 sommerfugle buske. Kom lige tila t dreje ind omkring Bilkas havecenter i Viborg og købe 2
Min plan er at jeg skal have sommerfugle buske på den ene skrænt op mod huset. Nu har je gså 5, så må vi se om der kommer flere til i løbet af de næste dage. Så en farve jeg gerne ville have haft, men der var kun 2 tilbage og de så lidt ussel ud, så je gmå se om je gkan finde den et andet sted.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker