Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Mine første pullrings tasker...

fre 3. dec 2010 11:49

En lille mini taske, som jeg tror min nevø skal have - til hans Build-a-Bear :D
Han og hans lillebror, tager altid mine kæder om halsen og elsker pigeting...

Billede


Mangler foer og rem/hanke .... Vil prøve at flette en i læder og se hvordan det ser ud...
Billede

Set fra bagsidenBillede

Og jeg vil ved samme lejlighed opfordre jer til, at begynde at drikke - mangler pullrings :D

Re: Mine første pullrings tasker...

fre 3. dec 2010 12:12

lol, jaja slurp :-D

super taske- kan især godt lide fiskeskæls-looket på bagsiden

[smilie=naughtsanta.gif] [smilie=laughsanta.gif] [smilie=xmasruinedf.gif]

Re: Mine første pullrings tasker...

fre 3. dec 2010 12:37

Jamn det skulle jeg da ha vidst... vi er lige ved at ha fået gjort kål på over 20 rammer soda's fra tyskland... hentet sidste år i nov *GG* (mener jeg)

Re: Mine første pullrings tasker...

fre 3. dec 2010 13:03

Jeg skal prøve at gemme vores.

Hvor er den taske flot.

Re: Mine første pullrings tasker...

fre 3. dec 2010 19:38

Hvor er den flot :clap:
Er det ikke svært ? ^:)^

Re: Mine første pullrings tasker...

fre 3. dec 2010 20:48

Rigtig flotte, :D
jeg har lige et bælte der skal laves - så nu glæder jeg mig til at komme igang med taskerne igen :)

(men jeg har næsten 2 kg clips at tage af 8-} godt jeg ikke selv har drukket dem @-) )

Re: Mine første pullrings tasker...

fre 3. dec 2010 22:39

kallie skrev:Jamn det skulle jeg da ha vidst... vi er lige ved at ha fået gjort kål på over 20 rammer soda's fra tyskland... hentet sidste år i nov *GG* (mener jeg)



Jamen, er det så ikke på tide at I skal afsted igen ? :))

Re: Mine første pullrings tasker...

fre 3. dec 2010 22:41

Tak U all...

Det er faktisk ikke så svært igen.... når man har fået det vist ;;)

Re: Mine første pullrings tasker...

lør 4. dec 2010 08:19

laver du dem i et stykke og så syrr dem sammen til sidst eller er den lavet rrund med det samme?
jeg har nemlig selv lavet et parr stykker men de er lavet i dele og syet sammen.


rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr i må altså undskylde mine rrrrrrrr men jeg skulle for noget tid siden støvsuge mit tastaturr og vupti så spiste støvsugerren mit r ! =)) r'et er kommet ud af posen igen, men der manglede en lille dims som bare IKKE kunne findes i den opsprættede pose, så nu er mit rr limet på. :((
men det resultere altså i at det MEGET tit gårr amok og rrrrrrrrrrrrrrrr og åhhh jeg gider altså ikke sidde og slette dem mere nårr jeg skriverr :snooty: men jeg håber i overrlever mine rrrrrrrrrrrrr :dance:

Re: Mine første pullrings tasker...

lør 4. dec 2010 09:26

dimsedutten skrev:laver du dem i et stykke og så syrr dem sammen til sidst eller er den lavet rrund med det samme?
jeg har nemlig selv lavet et parr stykker men de er lavet i dele og syet sammen.


rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr i må altså undskylde mine rrrrrrrr men jeg skulle for noget tid siden støvsuge mit tastaturr og vupti så spiste støvsugerren mit r ! =)) r'et er kommet ud af posen igen, men der manglede en lille dims som bare IKKE kunne findes i den opsprættede pose, så nu er mit rr limet på. :((
men det resultere altså i at det MEGET tit gårr amok og rrrrrrrrrrrrrrrr og åhhh jeg gider altså ikke sidde og slette dem mere nårr jeg skriverr :snooty: men jeg håber i overrlever mine rrrrrrrrrrrrr :dance:



Grrrrrrrrrrrrrreat *GG*... Har måtte købe reservedels tastatur til min gamle bærbar pga en knap der gik i ged. :/

Bettina... joooe måske... men de skal ikke drikkes hurtigt *GG*...

Tysklands dimserne er iøvrigt anderledes end dem du har kan jeg se
Skriv et svar