Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Re: Mine første pullrings tasker...

lør 11. dec 2010 07:49

Uhh - dem kan jeg ikke li'!
Nu har jeg gået længe og været ret betaget af pullrings-ting, og så viser du 2 fantastiske eksemplarer, hvor man rigtig kan se, hvor meget hæklen der er i det. Alle mine drømme om selv at frembringe et pragteksemplar som dine, er brast og ligger nu som en lille bunke pullrings, lidt mølædt garn og en rusten hæklenål. Pokkers også med det hækling :((

Nå, men du har i særlig grad, gjort dig fortjent til lidt roterende panzer:
BilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Billede

Re: Mine første pullrings tasker...

lør 11. dec 2010 10:47

NU ikke miste modet BR :D
Hvis du kan hækle bare en lille bitte smule, så kan du altså også lave taskerne.... og den i "fiskeskæl" er den nemmest, synes jeg...


Overvejer, at lave en vejledning med forklaring og fotos - når engang jeg får tid...

Re: Mine første pullrings tasker...

tirs 14. dec 2010 14:59

Aii normalt er jeg slet ikke til de der meget pigede tøse ting med blomster og nuttede knapper, men iiiihhh den der første mini pung/taske/ting der må jeg give fortabt... åhh måske er den lille pige i mig på vej til overfladen... må undertrykke ha ha Aii pjat. Men mener det virkelig den er fanme (undskyld) edderfløjtme fin! :clap: :-D Den måtte altså godt ligge under mit juletræ!

Re: Mine første pullrings tasker...

tirs 14. dec 2010 15:13

Tak Billede
Skriv et svar