Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Re: Taske flet

tirs 14. dec 2010 19:20

Så slem er jeg dog ikke. Og de kaldenavne havde jeg godt nok ikke hørt før. :-B

Re: Taske flet

tirs 14. dec 2010 19:26

Heh, hynder med nogle gode knapper siger svigerfar. Han kalder BH'er for hængekøjer! Hi hi der er altid nogen der er værre Charlotte ;) :D

Re: Taske flet

tirs 14. dec 2010 19:29

Yep. Jeg tror jeg er en O:-) i forhold til din svigerfar. ;;)

Er der nogen der tror på den??? :D

Re: Taske flet

tirs 14. dec 2010 19:41

He he du er god, men du kan slippe afsted med det, folk der ikke kender svigerfar ser det ikke som lune men som en gammel gris. Lidt gris er man altid? he he :p :D

Re: Taske flet

ons 15. dec 2010 17:37

Diddah jeg er altså meget benovet over de tasker som I laver med papir ^:)^ de er
virkelig flotte,det er et kæmpe arb.ser det ud til :-D og et tålmodigheds arb,bare
man havde sådan en tålmodighed .


Hilsen Canto [smilie=santa3.gif]

Re: Taske flet

ons 15. dec 2010 17:59

1000 tak Canto..

Det er lidt besværligt jo, men faktisk hyggeligt, men ens fingre blir smadret af alt det folderi, men det er det hele værd! [smilie=smilie_xmas_097.gif] Merry jul til dig ;D

Re: Taske flet

tors 16. dec 2010 09:55

Flotte tasker diddah. Mit forslag vil være hvis en af takserne er blevet for bløde som du siger og især lavet i papir, give dem et par gange decoupagelak, det vil stive dem lidt og blive vandafvisende [smilie=smilie_xmas_097.gif]

Re: Taske flet

tors 16. dec 2010 12:14

Den eneste der er for blød er den i plast poser, men det var også hvad jeg måske ville prøve at give den noget lak, men var ikke sikker på det var noget man kunne. Men det er bedre at prøve end den bare ligger og ikke er brugt til noget. ;D Tak

Re: Taske flet

tors 16. dec 2010 14:06

De er virkelig flotte dine/jeres tasker.
Den sort/hvide er lige mig :x-

Re: Taske flet

tors 16. dec 2010 15:21

Super flotte tasker :dance: og sikken et arbejde
men som du skriver, det er det hele værd
Når du har nogen i overskud
sætter du bare dem til salg her på forummet :ymhug:
Skriv et svar