Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Strikket vest med ugler :)

lør 18. dec 2010 20:21

Strikket i str. ca. 62-68 - skal være julegave til en kusines dreng - så kommer der en seddel med - så kan hun selv købe t-shirt eller skjorte dertil
Det er min store datter der har valgt mønster - hun er som mor - VILD med ugler

Billede

Billede

Re: Strikket vest med ugler :)

lør 18. dec 2010 20:35

Nej hvor er den fin. Er skudt i ugler om det så er i levende live, som smykker eller som her på tøj... Den vest er bare for sød. Vil du ud med hvor opskriften er fra?

Re: Strikket vest med ugler :)

lør 18. dec 2010 21:04

Altså opskriften er lidt af en forklaring :)
Jeg havde noget garn, datteren så dette uglemønster - og så måtte jeg igang med strikkeprøver og udregninger - så jeg har egentlig ikke en opskrift

Men fandt en barnevest på drops, og brugte målene - beregnede maskeantal udfra mine strikke prøver, og nærstuderede billedet af uglerne, og komponerede mig frem til denne

Men kunne måske prøve at nedfælde uglemønster (hvis jeg kan gøre det forståeligt)- så må du selv finde passende mønster på vest eller trøje ??

Re: Strikket vest med ugler :)

lør 18. dec 2010 21:28

Hvor er den bare super nuttet! Elsker de ugler!

Re: Strikket vest med ugler :)

søn 19. dec 2010 09:14

Flot arbejde, hvor er den sød ;;)

Re: Strikket vest med ugler :)

søn 19. dec 2010 09:28

Hvor er den bare supersød Mini :-bd [smilie=santa3.gif]

Re: Strikket vest med ugler :)

søn 19. dec 2010 10:06

mini123 skrev:Altså opskriften er lidt af en forklaring :)
Jeg havde noget garn, datteren så dette uglemønster - og så måtte jeg igang med strikkeprøver og udregninger - så jeg har egentlig ikke en opskrift

Men fandt en barnevest på drops, og brugte målene - beregnede maskeantal udfra mine strikke prøver, og nærstuderede billedet af uglerne, og komponerede mig frem til denne

Men kunne måske prøve at nedfælde uglemønster (hvis jeg kan gøre det forståeligt)- så må du selv finde passende mønster på vest eller trøje ??


Altså det må du gerne, men kun hvis ikke det er vildt besværligt for dig. Jeg ved hvor svært det er at skrive sådan nogle ting ned :)

Men nøj hvor er den altså bare super sød... :clap:

Re: Strikket vest med ugler :)

søn 19. dec 2010 20:18

den er super sød

Re: Strikket vest med ugler :)

ons 29. dec 2010 21:00

Den er bare supersød - rigtig nuttet !

Re: Strikket vest med ugler :)

ons 29. dec 2010 21:12

Tænker på Mini
Når du nu strikker så meget , kan du så også strikke en " Peruhue " Ved ikke om den heddder sådan, men du ved en hue, med små øreklapper. Ikke med top/dut, men bare rund. Jeg vil så gerne have sådan en, men kan ikke købe den her i byen.
Skal nok betale dig for det, hvis det er noget du gør i.
Hvis så snakker vi lige sammen over pb ikke?
Skriv et svar