Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Re: Strikket vest med ugler :)

ons 29. dec 2010 21:19

Butler sådan en kan du strikke på en strikkering det er super nemt http://www.pandurohobby.dk/pan/IboxServ ... IXS750&m=1 Opskriften er også derinde, ellers kan jeg sende den til dig. ;)

Re: Strikket vest med ugler :)

ons 29. dec 2010 21:21

Det vil jeg helt sikkert - hvis vi kan finde en opskrift (og garn - er en butik her i byen men ikke så stort udvalg)- jeg kender dem godt - og tror der kan være opskrift på drops design - må lige se på det - efter nytår....

Re: Strikket vest med ugler :)

ons 29. dec 2010 21:32

Diddah skrev:Butler sådan en kan du strikke på en strikkering det er super nemt http://www.pandurohobby.dk/pan/IboxServ ... IXS750&m=1 Opskriften er også derinde, ellers kan jeg sende den til dig. ;)

Tak Diddah, men jeg kan bare ikke lige finde opskriften. Så du må gerne sende den til mig. Kunne da også være sjovt, hvis jeg selv kunne lave en, men er ikke lige en ørn til at strikke,

Re: Strikket vest med ugler :)

fre 18. nov 2011 11:27

;) Tror du, det er muligt at udforme en opskrift-vil gerne købe den af dig, hvis muligt. Har fundet den på engelsk, men fatter ikke en brik.
MVH
Marianne

Re: Strikket vest med ugler :)

fre 18. nov 2011 12:01

Hvor er den super sød. Jeg er også helt vild med ugler. :x-

Re: Strikket vest med ugler :)

fre 18. nov 2011 20:50

Altså jeg har den også kun på engelsk - jeg ved egentlig ikke om jeg kan finde den mere.
Men den er taget fra raverly - men var forstor til den str. jeg skulle bruge - så der fandt jeg en vest på drops (den er dansk) og strikkede uglerne ind - hmmmm - måske kan jeg finde uglerne på dansk - tror jeg har oversat dem på et tidspunkt - men jeg er stresset i tiden - så mind mig lige om det i en pb evt.......

Re: Strikket vest med ugler :)

lør 19. nov 2011 13:05

Hvor er den bare vildt sød med de ugler :x-

Jeg kunne da godt tænke mig opskriften, hvis altså du giver den fra dig :whistle:
Det ser ud som om du har brugt noget i stil med snoninger? :D

Jas

Re: Strikket vest med ugler :)

ons 23. nov 2011 08:56

Her er opskriften på en ugle - så kan man selv finde et passende mønster og bruge det på :)

Uglemønster -= en ugle

rnd = runde
vr = vrang
r = ret

Sno bag arb = løft 2 masker på hjælpepind bag arbejde - strik de 2 næste strik de 2 masker fra hjælpepind (ligger bag arbejde)

Sno foran arb = løft 2 masker på hjælpepind foran arbejde strik 2 næste masker og strik masker fra hjælpe pind (ligger foran arb)

Runde 1: 8r, 3vr – gentag til ønsket antal ugler
Runde 2: Gentag rnd 1
Runde 3: Sno bag arb, Sno foran arb, 3vr - gentag til ønsket antal ugler
Round 4-10: Gentag rnd. 1
Runde 11: Gentag rnd 3
Runde 12: Gentag rnd 1
Runde 13: 1 r, 2 vr, 2 r, 2 vr, 1 r, 3vr - gentag til ønsket antal ugler
Runde 14: gentag rnd 13
Runde 15-16: Gentag rnd 1
Runde 17: gentag rnd 3
Runde 18: gentag rnd 1

Re: Strikket vest med ugler :)

lør 29. sep 2012 21:37

Hej Mini123

Jeg sidder her og er i gang med at strikke pulsvarmere med din ugleopskrift,
Med jeg må indrømme at jeg kan ikk hitte ud af på opskriften

Kan du hjælpe mig :-D

Jeanett
Skriv et svar