Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Juletræstæppe og dåbsgave...

fre 30. sep 2011 22:09

Smykkerne er stadig på standby her i huset. Jeg kæmper som en sindsyg for at blive en god sløjd/håndarbejdslærer :-D

Senest projekt var dette juletræstæppe, som jeg brugte hele sidste weekend på:

Billede

Billede

Derudover har jeg som et helt frivilligt projekt, lavet en dåbsgave til min venindes lille dreng.

Gaven er denne pose:

Billede
Billede
Billede
Billede

og inden i den er dette:

Billede

Har også selv broderet tæppet hvis I skulle være i tvivl =))

Synes det er blevet et ret fint sæt.

Og som synes jeg selv; prikken over i'et, sætter jeg kortet fast i posen med en sikkerhedsnål, så posen fungerer som indpakning...

Billede

Re: Juletræstæppe og dåbsgave...

fre 30. sep 2011 22:23

Woaw hvor er det en flot gave du har lavet og juletæppet bare super flot

Re: Juletræstæppe og dåbsgave...

fre 30. sep 2011 22:46

Det er nogle flotte ting. Jeg er helt vild med juletræs tæppet. :x-

Re: Juletræstæppe og dåbsgave...

fre 30. sep 2011 22:50

Hvor skal man lægge gaverne henne? Det vil da være synd at lægge dem på jutræstæppet. Aii hvor er det blevet flot :-bd

Jeg ville have elsket hvis nogen havde syet så fine ting til min søns barnedåb. En så personlig gave værner man om til ungen flytter hjemmefra :ymapplause: ^:)^

Re: Juletræstæppe og dåbsgave...

lør 1. okt 2011 08:39

Ser bare godt ud, du er dygtig

Re: Juletræstæppe og dåbsgave...

søn 2. okt 2011 08:26

FLOT FLOT. Du er da kommet godt igang med flotte resultater, det er godt gået. :clap: :clap: :clap:

Re: Juletræstæppe og dåbsgave...

ons 5. okt 2011 11:15

Jeg er sikker på du nok skal blive en super god håndarbejdslærer.. ;;)

Re: Juletræstæppe og dåbsgave...

tors 6. okt 2011 09:13

Camilla, hvor må det være dejligt at modtage sådan en gave, der er virkelig lagt tanker og kærlighed i den - bortset fra at den også er smukt udført. :clap: :clap:
Dit juletræstæppe er også flot - et lille tip hvis du skal lave mere patchwork, husk at stryge alle stykkerne før du syr ;)-
Skriv et svar