Switch to full style
Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Re: Natursten på hjernen!

tirs 4. aug 2009 07:38

Så lige den her på det andet forum:
http://www.geografforlaget.dk/undervejs ... tenbog.pdf

Re: Natursten på hjernen!

søn 13. dec 2009 17:26

Jeg kender ikke dine indkøbsvaner, men for mig at se er fmg det ultimative sted at hente behandlede og svagt behandlede sten, som ligner/svarer til dem, som ruller rundt herhjemme. de koster ikke meget. men du har vel været derinde og forlyste dig : )
selv, har jeg rå sten på hjernen

Re: Natursten på hjernen!

man 14. dec 2009 10:53

Pia skrev:Jeg kender ikke dine indkøbsvaner, men for mig at se er fmg det ultimative sted at hente behandlede og svagt behandlede sten, som ligner/svarer til dem, som ruller rundt herhjemme. de koster ikke meget. men du har vel været derinde og forlyste dig : )
selv, har jeg rå sten på hjernen


Hvad er "fmg" ? det har jeg aldrig hørt om før ;)-

Re: Natursten på hjernen!

man 14. dec 2009 11:00

Lise Jeg tror det er Firemountaingems hvor vi på det andet forum laver fælledsbestillinger som bedst kan betale sig

Re: Natursten på hjernen!

tirs 15. dec 2009 12:32

Tak Lisbeth

Nu har jeg kigget der, og sikke mange forskellige sten, de har. Man kan jo blive helt fristet :))

Men de har ikke lige den slags natursten, jeg tænker på, deres sten er alt for forarbejdede.

Re: Natursten på hjernen!

tirs 15. dec 2009 12:51

Hvad med at gå en tur på stranden der er der masser af dejlige sten det kan godt være at de skal poleres før de kan holde farven og så skal der bores hukker og det er ikke lige så nemt .

Re: Natursten på hjernen!

tirs 15. dec 2009 14:12

Havfrue - det er netop også lige det jeg gør - for de er så smukke alle de sten, man finder i naturen.

Re: Natursten på hjernen!

ons 16. dec 2009 19:27

Ja, det var Firemountaingems, jeg havde forkortet af gammel vane

men, Lise, prøv at lave en søgning på ROUGH så er der ikke meget forarbejdning tilbage

Re: Natursten på hjernen!

tors 17. dec 2009 15:38

Min datter kommer hjem på juleferie fra Island, og har lava mv. med hjem til mig - så jeg venter lige med at købe nogle sten, men jeg vil nu helst have nogle sten, jeg selv har fundet i naturen.

Og er her i juleferien, skal der eksperimenteres med Art clay og natursten, jeg håber, min datter også vil synes, det er sjovt. :x-
Skriv et svar