Dato og tid er tors 18. apr 2024 11:52

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs 29. sep 2009 12:49 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
En af mine ildere, Futte, er kommet til skade. Igår da jeg havde været ude og rende og hente en veninde, opdagede jeg at han blødte ud af munden. Jeg tog ham ud og så at han var glad, spiste og drak som normalt men ringede alligevel til dyrlægen. Hun sagde at han nok bare havde bidt sig i tungen og sålænge han ikke gik fra foderet, så ville det nok stoppe med at bløde og alt ville være fint. Så jeg tog det roligt indtil veninden var gået og jeg skulle have dem ud og lege. Der så jeg at han at endnu engang blødte ud af munden. Når han sover ligger han på ryggen og det rendte så kun ud af munden og ikke næsen (hvilket ellers var logisk hvis det var blod fra maven). Og hver gang han vågnede, så stoppede det med at bløde.
Jeg stod tidligt op for at ringe til dyrlægen og da var det så meget at det rendte ned af hagen på ham. Så hun pressede mig ind kl 10.15. Hun mener at han har skåret sig på noget (f.eks drikkeautomaten) men det undrer hende lidt at det bliver ved med at bløde, så hun beholdte ham. Jeg skal hente ham kl 15.30. Så har hun bedøvet ham og kigget ordenligt på det. Ildere har jo skarpe tænder og selvom han er det mest godmodige, rolige dyr og aldrig kunne drømme om at bide, så er det lidt svært at åbne munden og kigge ind når han ikke lige vil have den åben. Det er typisk ildere. #-o
Så jeg håber at I vil krydse fingre for min Futte. Jeg skal nok vise jer et billede af det skønne væsen senere når han er kommet hjem igen. Selvom dyrlægen ikke var bekymret, så er jeg lidt nervøs for tænk hvis det ikke vil stoppe med at bløde. :-ss

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Senest rettet af Charlottes tirs 29. sep 2009 17:51, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 29. sep 2009 12:52 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Uh håber at han er ok når du skal have ham hjem. Vi har det altid dårlig når vores kæledyr ikke har det godt.Så mange gode tanker her fra. @};-

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 29. sep 2009 12:52 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Kan godt forstå du er bekymret.. Det ville jeg også være. Men jeg lover at krydse alt hvad der kan krydses og glæder mig til at få en forhåbentlig meget rolig rapport fra dig om at blødningen er stoppet.. :)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 29. sep 2009 13:00 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Tak tøser. I er hurtige. :-D

Jeg er ikke lige i så godt humør for udover det, så har en af mine andre ildere, Balder, hofteleds-dysplasi. Det blev konstateret idag ved at hun så hvordan han gik plus hun mærkede efter. Jeg havde på fornemmelsen at der var noget galt netop pga måden han går på men troede ikke at det var sådan noget alvorligt noget. Han skal ikke aflives sålænge han har det godt men hvis han får mange smerter, så er der ikke andet at gøre. Han er fra i år og har godt nok et løst tandsæt (jeg råber av mange gange dagligt når han bider mig i tæerne) men han er alligevel en dejlig dreng. :(-

Jeg har også hans søster, Silde, og hun fejler heldigvis ikke noget men jeg havde troet at jeg kunne tage et kuld på hende til næste år og for første gang prøve at have ilder-babyer men det kan ligge i hendes gener så jeg vil ikke avle på hende. Hun bliver steriliseret til foråret men bliver selvfølgelig boende. De er jo mine børn selvom hun er en totalt dominerende heks der bider sin bror i næsen og lægger sig ovenpå ham hele tiden for at vise ham at hun bestemmer. Hun er ellers langt mindre end ham (normalt for ildere) men hun er hurtig. He he.

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 29. sep 2009 13:06 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
du er da hårt ramt med de små væsner lige nu.håber at det går godt. og ja vi kvinder vil jo helst besteme det hele så hun er jo ikke spor anderledes en os mennesker. Hi Hi

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 29. sep 2009 13:11 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Ja jeg er smadder uheldig. =((

Hvis du er ligeså led som hende, så skjuler du det godt nok godt. ;)- Hun er virkelig en led lille een. I starten turde jeg næsten ikke åbne buret. :-ss ;))

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 29. sep 2009 13:20 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Indlæg: 874
Geografisk sted: Als
Jeg krydser også alt, som krydses kan for dine små søde (og lede) ildere.
Men Havfruen har nu ret: Vi kvinder lægger os da osse ovenpå vores mænd,
hvis vi vil ha vores vilje, eller...?? =)) =))
Kærlige tanker til dine små @};-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 29. sep 2009 13:24 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Tak Anne Marthin. :)-

Men det er jo ikke hendes mand, men hendes bror! :ymsick:

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 29. sep 2009 13:47 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Du kan tro at jeg også vil krydse finger :-bd for det er vores små børn og jeg er sikker på at det nok skal gå og jeg sender varme tanker herfra og glæder mig til at se nogle fotoer af dem :clap: ;)-

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 29. sep 2009 17:08 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Ser lige indlæg og håber du har fået en god besked. Jeg krydser alt hvad krydses kan. Ved godt hvordan du har det. Elsker selv min kat så meget. Åh hvis der skete hende noget !!!!!

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker