Switch to full style
Her kan du fortælle lidt om din foretrukne ferieform, din bedste ferieoplevelse, og om ferie generelt. Hvor holder du ferie, er du til sol, eller sne.
Skriv et svar

Er lige nødt til...

søn 11. apr 2010 08:53

Hej Tøser..

Har fået en tidlig julegave af svigermor.. Hun har fået den ide at vi ikke skal være hjemme i julen, så vupti så inviterer hun da bare børn, svigerbørn og børnebørn med til THAILAND.. :-o :-o :-o . Ja heeeelt rask er hun jo ikke, men vi siger da ikke nejtak :D :D .

Så vi rejser den 14 og kommer hjem den 29 december, det bliver da bare SÅ lækkert... Og som den perlenarkoman jeg nu er, så har jeg været inde og google "beadshop" i det område vi skal være og har fundet en !!! :p :p . Min mand rystede da også på hovedet og sagde at jeg ikke var helt rigtig, da han som det første lige skulle tjekke hotellet ud... :p , men det kom da ikke bag på ham at jeg skulle tjekke perleforretninger først.. Og så kommer aaaaaaalt andet i anden række =)) =))

Re: Er lige nødt til...

søn 11. apr 2010 08:59

Nej hvor lækkert, kan jeg ikke komme med i kufferten :)) :))

Re: Er lige nødt til...

søn 11. apr 2010 09:13

Jamen sikken en julegave hvor i Thailand er det ?

Nu kan det jo ikke hurtig nok blive december :)) :))

der er jo mange der skal med, så mon ikke du kan have en hel kuffert med perler hjem :)) :))
Senest rettet af Eva1950 søn 11. apr 2010 09:49, rettet i alt 1 gang.

Re: Er lige nødt til...

søn 11. apr 2010 09:42

Nej hvor dejligt og at i så alle kan være sammen er super lækert og sefølelig skal du kikke på oerler og have alt det med hjem som du kan og må .Jeg glæder mig til at høre mere om din tur når du har været af sted.

Re: Er lige nødt til...

søn 11. apr 2010 09:48

Nej hvor herligt, og hi hi din mand tænker at du er lidt skør, at det første du tænker på er perler, men selvfølgelig er det det........... Tænk hvis du skulle komme hjem uden de bedste af slagsen ;) ;)

Re: Er lige nødt til...

søn 11. apr 2010 09:53

Nøjj, hvor lækkert, sikke en dejlig svigermor :)-

Re: Er lige nødt til...

søn 11. apr 2010 11:58

thailand - gid det var mig - tillykke med det
et af stenenes moderlande :violin:

Re: Er lige nødt til...

søn 11. apr 2010 12:04

Whau - sikken en vidunderlig tidlig julegave :clap: :dance: :clap:

Og jeg forstår dig godt - først checke mulige perle-indkøbssteder - så vente med hotellet til bagefter =)) =)) =))

Det kan godt være, du ikke kan vente til december, og synes tiden bare skal gå super hurtigt :)) Men vi andre glæder os til en lang og dejlig sommer ;)-

Re: Er lige nødt til...

søn 11. apr 2010 12:46

Ja hun er en knag min svigermekanikk, og ja tiden kan da ikke gå for langsomt, men glæder mig da og så til sommer, sol og varme.. Og sommerferie... ;)-

Jeg regner da med at have en lille ( ja den tror jeg så ikke engang selv på :)) ) smule perler med hjem... Og jeg laver KUN smykker til mig selv af dem... =)) =)) =)) =)) =)) =))

Vi skal til Karon Beach ved Phuket.... Og ifølge google ligger der en shop, men så er der jo lige et weekendmarked som jeg nok lige skal nå at besøge et par gange eller 8 :)) :)) :)) :)) .. Har tjekket hotellet ud og det er suuuperlækkert... :)- :)- :)-

Re: Er lige nødt til...

søn 11. apr 2010 14:42

Tillykke med den kommende julegave. :)- Husk at spørge om de kender nogle gode steder på hotellet. Guiderne og dem der arbejder i receptionen er jo en del mere stedkendt end google (du ved hvad jeg mener).

Skal du ikke have min adresse og sende lidt hjem til mig når du alligevel er dernede? :shifty: ;))
Skriv et svar