Switch to full style
Her kan du fortælle lidt om din foretrukne ferieform, din bedste ferieoplevelse, og om ferie generelt. Hvor holder du ferie, er du til sol, eller sne.
Skriv et svar

Thailand, med mange billeder..

søn 2. jan 2011 14:55

Hej Tøser..

Hold da kæft det er koldt at komme hjem igen.. :-o .

Vi havde ikke en dag hvor vi var under 30 grader i dagtimerne og om aftenen var der omkring 27 grader.. Sol og sol og sol, selv om der var et par dage med regn.. Dvs det styrtede ned i 1 time og så var det lissom det, og det var stadigvæk varmt.. Så da regn var overstået, så var det bare ud på solstolen igen B-)

Vi fik shoppet en del, kopi-vare såsom t-shirts til manden og kjoler til konen og ed hardy t-shirts til teenageren.. Vi var på weekend marked i Phuket, hvor jeg faldt over en der solgte kopier af pandora armbånd.. Det endte jo med at jeg havde såen ca 35 armbånd med hjem.. Har så pillet dem fra hinanden og skal bruge smådelene.. Meeen må da indrømme at jeg selv har beholdt nogen af dem ;)-

Her er lidt feriebilleder..

Elefanttur juleaftensdag \:D/
Billede

Billede

Billede

Mandens fødder i fishspa x_x
Billede

Billede

Stranden =p~
Billede

Billede

Billede

Billede
Datteren lidt træt efter en shoppetur :)) :))

Lidt leg i poolen \:D/
Billede

Billede

Billede

Billede

Vi havde en supertur og vender helt sikkert tilbage igen...

Re: Thailand, med mange billeder..

søn 2. jan 2011 15:22

Ser godt nok lækkert ud. hvad går det der fishspa ud på??

Re: Thailand, med mange billeder..

søn 2. jan 2011 15:29

Ja det er koldt at komme hjem efter sådan en varme
dejlige billeder
Tak for kigget

Re: Thailand, med mange billeder..

søn 2. jan 2011 16:22

Fishspa går ud på at man stikker sine tæer, efter en grundig vask af en haveslange, ned i et stort akvarie med ca 400 små fisk, som ikke har nogen tænder, en slags sugemalde, og så går de ellers i gang med at suge/bide/tygge død hud af dine fødder og ankler og lægge... :-o . Manden sagde at det kildede og det gjorde ikke ondt eller noget.

Det er faktisk den samme race fisk man bruger til psoreasispatienter, hvor fiskene spiser deres døde hud på kroppen...

Det kostede 18 kr for 10 min og en sjov gimmik manden skulle prøve, og hans fødder blev ikke bløde af det, men noget må der have siddet der som man kan se på billederne... =))

Det er fishspa ;)-

Re: Thailand, med mange billeder..

søn 2. jan 2011 16:28

Lækre billeder - kan fornemme varmen.
Fishspa lyder sjovt og noget der kildrer :)) :)) :))

Re: Thailand, med mange billeder..

søn 2. jan 2011 17:41

Har en opsparing til en Thailands tur med mandens familie i 2013. Glæder mig til at komme derover.

Re: Thailand, med mange billeder..

man 3. jan 2011 04:40

Det kan du bare glæde dig til Susanne.. \:D/

Vi skal helt sikkert til Thailand igen.. Nu må vi se hvornår det bliver.. ;)-

Re: Thailand, med mange billeder..

man 3. jan 2011 11:30

Dejlige billeder og det fish bad uha jeg er meget killen under mine fødder,og dejligt med lidt nye Pandora perler :clap:

Re: Thailand, med mange billeder..

søn 16. jan 2011 18:58

Det ser ud til at have været en rigtig hyggelig tur. ;;)

Hvis man vil prøve en lille udgave af fishspa, så har de nok omkring 50 af den slags fisk ude i Zoo Zity og det koster ikke noget, man skal bare kontakte personalet først. Jeg prøvede med en finger og det kilder lidt. ;;)

Re: Thailand, med mange billeder..

man 17. jan 2011 10:49

det ser ud til at i har haft en dejlig tur , og jeg kunne moske også godt tænke mig at komme der ud . Så du også på perler ,og sten der nede , kunne det betale sig at tage noget af det med hjem.
Skriv et svar