Switch to full style
Her kan du fortælle lidt om din foretrukne ferieform, din bedste ferieoplevelse, og om ferie generelt. Hvor holder du ferie, er du til sol, eller sne.
Skriv et svar

Det er dejlig å være norsk i Danmark

tors 22. dec 2011 19:21

Mandag til tirsdag denne uke skulle jeg og en venninde på hyggetur til Kolding. Vi ønsket å besøke Trapholm, noe som ble en fantastisk opplevelse i deilig varmende solskin :clap:

Selvsagt måtte vi besøke Ravstedhus. Etter å ha kost oss verre, og utstyrt med streng på streng, nærmet det seg ettermiddagen og vi tenkte å sette kursen nordover og fergen til Norge. Men den gang ei, bilen var i stykker. Det viste seg å være et fjærben i hjulet som var brukket og måtte skiftes. Det viste seg så at det fantes bare en av denne delen i hele Norden, og den befant seg i København. Citroen verkstedet i Seest var bare helt fantastiske! De sørget for å få delen fra København på rekordtid. bilen var ferdig reparert kl. 10.00 nestes morgen. De bestilte hotellrom til oss i Kolding, kjørte oss til hotellet og endatil sendte de med oss en sixpack med juleøl :dance:

Akkurat nå elsker jeg simpelthen Dansker :x-

Re: Det er dejlig å være norsk i Danmark

tors 22. dec 2011 20:24

Aiii Ellea!
Kommer du til Kolding uden at give besked først???
Her bor jeg jo :((

Du må komme igen til foråret og se Koldinghus og Geografisk Have. Så får vi måske tid til at flette venskabsbånd sammen? Kunne da være hyggeligt :ymhug:

Re: Det er dejlig å være norsk i Danmark

tors 22. dec 2011 21:05

Tenk det visste jeg ikke :-o Joda det blir en tur igjen når varmen kommer. Min andre lidenskap er hage, så da skal også hagesenter besøkes. Koldinghus fikk vi dessverre ikke tid til, og Geogragisk hage er nå satt på MÅlisten ;)

Kunne vært veldig hyggeligt kunne det :ymhug:

Re: Det er dejlig å være norsk i Danmark

fre 23. dec 2011 08:33

Det lyder som en rigtig god tur, med ekstra overnatning - skønt at de havde tid og overskyud til at hjælpe jer.... ;)-

Re: Det er dejlig å være norsk i Danmark

fre 23. dec 2011 13:40

:ymhug: :ymhug: :ymhug:

Re: Det er dejlig å være norsk i Danmark

man 26. dec 2011 10:55

Super sød historie. :D Dejligt at I nød jeres tur til Danmark, også selvom den blev længere end I havde regnet med.

Re: Det er dejlig å være norsk i Danmark

ons 25. jan 2012 21:04

Tak for historien - dejligt at høre !
Skriv et svar