Switch to full style
Her kan du fortælle lidt om din foretrukne ferieform, din bedste ferieoplevelse, og om ferie generelt. Hvor holder du ferie, er du til sol, eller sne.
Skriv et svar

Re: Sommerferie 2009 + ferielukket hos Cyberimport

tirs 14. jul 2009 08:58

øv for den da.....ja, han burde nok have koordineret det lidt bedre....

Re: Sommerferie 2009 + ferielukket hos Cyberimport

tirs 14. jul 2009 09:54

Velkommen hjem til rolige omgivelser og det må da have været forfærdeligt ikke at få sin nattesøvn og det var da godt I kunne køre nogle ture indimellem ;)-

Re: Sommerferie 2009 + ferielukket hos Cyberimport

tirs 14. jul 2009 12:21

Velkommen hjem. Jeg håber, I havde en god ferie - trods larmen!
Jeg har også prøvet at ligge i telt midt i mellem en masse unge mennesker, der laver nat om til dag og sover rusen ud hele dagen. ÆV men uheldig er man jo engang imellem :(-

Nu er det snart min tur til at komme på ferie. Og jeg glæder mig.

Re: Sommerferie 2009 + ferielukket hos Cyberimport

tirs 14. jul 2009 15:02

Ja, det var lidt træls, men vi havde dog fri, og ikke en masse vi absolut skulle lave, og vi havde da også nogle gode dage, det var ikke helt sort det hele.

Rigtig god ferie til jer der har det til gode. B-) B-) :ymhug:

Re: Sommerferie 2009 + ferielukket hos Cyberimport

tirs 14. jul 2009 15:16

ferie hvad er det for noget :?: :?: :-D :-D :-D . vi har lige haft besøg af min søstersdatter og henes famili og da har jeg vist dem runt på fur det er vis min ferie ;)

Re: Sommerferie 2009 + ferielukket hos Cyberimport

fre 17. jul 2009 19:16

øv med larmen men det må alligevel havde været dejligt at være lidt væk og dejligt du er kommet hjem igen for jeg har modtaget mine lækre perler.. ;)
jeg skal på langelandsfestivalen og der bliver det nok mig der bliver den larmende unge haha så håber ikke jeg kommer til at forstyrre alt for mange men så tager man vel ikke på festival haha...
Skriv et svar