Dato og tid er tors 28. mar 2024 22:29

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs 4. aug 2009 20:25 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
I weekenden havde vi vores traditionsrige familiesommerfest i et sommerhus på Mors.

Vi har holdt sommerfest de sidste mange år. Og vi er mange, når vi samles. Min mors søskende, ægtefæller, alle mine kusiner/fætre + ægtefæller og børn. I år var vi 26 samlet, vi kan blive 34, hvis alle kommer, men desværre var der afbud fra nogle p.g.a. ferie og arbejde. Da der selvfølgelig ikke er plads til at alle kan overnatte i sommerhuset, er der slået telte op, og nogle har campingvogn med.

Vi mødtes fredag sidst på eftermiddagen, og medbragte hver især et bidrag til en buffet - spansk inspireret mad. Lørdag var vi på Højrisslot på "morderjagt", og lørdag aften stod den på rigtig spansk grisefest, med helsteg pattegris, masser af salater, bagte kartofler og flutes - og selvfølgelig var vi pænt klædt på: alle i noget spansk inspireret dress. Efter middagen samledes vi omkring lejrbålet og havde fællessang, indtil det var for mørkt til at læse teksterne i vores sanghæfter. Så rykkede vi ind i vores store telt - en stor pavillon, hvor vi kan sidde hele flokken og hygge til langt ud på natten :-D

Det var en rigtig hyggelig weekend, og alle hyggede sig. Men nej hvor var jeg træt, da jeg var hjemme igen søndag sidst på eftermiddagen.

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 4. aug 2009 20:34 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Det ser ud til at det har været hyggeligt og dejligt med en stor fam. :dance:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 4. aug 2009 21:25 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
det lyder dejligt at i kan mødes så mange , og hygge jer sammen. og en god ide med at alle har noget med så bliver det ikke så stor en opgve

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 4. aug 2009 23:05 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Indlæg: 782
Det er bare en super god weekend I/du har haft og det er en som man kan leve længe på, godt at det kan lade sig gøre og at I har det sammenhold
Bare dejligt at høre :clap: :dance:

_________________
Hilsen Eva1950


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 5. aug 2009 06:30 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Hvor lyder det altså bare til at have været rigtig hyggeligt.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 8. aug 2009 18:57 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Ja, det er dejligt, at vi kan mødes så mange.

Jeg har en vidunderlig familie, og heldigvis ses vi regelmæssigt - :dance: - og alle kan enes og holder af hinanden - selvfølgelig har vi alle fejl og mangler =)) Og vi bærer alle over med de kiks, der sker af og til. Ingen er jo perfekte =))

Vi kalder os for "Sillerslev-tosserne" - opkaldt efter byen, hvor det sommerhus ligger, som vi mødes i hvert år på Mors til familiesommerfest.

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 8. aug 2009 20:15 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Det lyder som om du virkelig bare har en dejlig familie.. Faktisk lyder ånden som min egen familie. Jeg kan lige se jer sidde der med lejrbål og gebrokkent sangtalent, som med garanti lyder himmelskønt i jeres øre.. :D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker