Switch to full style
Her kan du fortælle lidt om din foretrukne ferieform, din bedste ferieoplevelse, og om ferie generelt. Hvor holder du ferie, er du til sol, eller sne.
Skriv et svar

Re: Billeder fra Sverige

tirs 11. aug 2009 20:00

Lise skrev:Dejlige billeder :clap: Og I ser ud til at nyde jeres rotur :dance:

Den smukke natur må da have givet dig en masse inspiration til nye smykkekreationer :dance:
Jeg bliver i hvertilfælde vildt inspireret - de mange blå nuancer sat sammen med grønne nuancer - og så lidt kobber som symbol for de dejlige træer - herligt :dance:


Tjah... Faktisk føler jeg mig helt drænet for energi... Jeg tror lige jeg skal koble af et par dage, og så i gang igen :-D

Re: Billeder fra Sverige

tirs 11. aug 2009 20:04

Ihh nogle smukke billeder du har taget :clap:
Må også indrømme, at det er sjovt at se dig på rigtige billeder. Vi er jo lidt anonyme herinde :-D

Re: Billeder fra Sverige

ons 12. aug 2009 05:48

Flotte billeder! Man kan straks se at I nyder tur og hinanden :D

Re: Billeder fra Sverige

ons 12. aug 2009 06:40

Hvor ser de dejlige ud - brudeparret - det er altid skønt at se unge mennesker, der er forelskede :x-
Og sikke en smuk natur, de bliver viet i :dance:

Re: Billeder fra Sverige

ons 12. aug 2009 08:33

Smukke billeder af brudeparret og sikken da en udsigt og omgivelser de har haft. Det ser jo fantastisk ud!! Var der ikke noget med dig og en kjole samt smykker vi skulle se? :D :D :D

Det er altid sjovt at se hvem det egentlig er man kommunikerer med på et billede. Måske jeg selv skulle til at få lagt et billede af mig selv. Jeg sidder jo bare helt totalt anonym, men nyder det samtidig.. :D :D :D
Skriv et svar