Switch to full style
Her er der plads til at søge efter opskrifter, eller komme med din bedste opskrift. Komme med gode råd, og fortælle hvad dine ynglingsretter er.
Skriv et svar

Verdensbøf

tirs 14. dec 2010 16:36

Alt efter hvad man ønsker kan man ændre "fyldet"

Men i bund og grund så har man en lille eller en stor kartoffel Rösti (synes de store er bedst) den bruger man som bund, så ligger man en let stegt hakkebøf oven på. Det som vi så typisk bruger (det som vores dreng godtager) er et par skiver mozerella ost oven på, parmaskinke og nogle hakkede tomater hvor der er tilsat lidt salt og peber. OGså skal de i ovnen til Röstien og osten er gylden.

Mums siger jeg bare man kan også bruge ananas på hvis man kan lide det.

Re: Verdensbøf

tirs 14. dec 2010 16:58

jeg sidder og bliver helt sulten :D
SUSANNE

Re: Verdensbøf

tirs 14. dec 2010 17:16

Det var da nemt. Men kan man godt blive medt af sådan en?? Der skal ikke salat eller brød til som tilbehør??

Re: Verdensbøf

tirs 14. dec 2010 18:42

Altså jeg ville klart spise salat til, men det ligger faktisk ret tungt så brød ville jeg nok ikke. Men jeg kender nogle der har lavet dem på de små röstis og de kan jo sagtens tage 2 eller 3 også brød og salat.

Ellers kan man tage en lille rösti sprøjte kartoffelmos på også sætte en anden rösti oven på, sådan en karoffel Orio ;) den kan stå i ovnen sammen med bøffen også en salat til uhmm

Re: Verdensbøf

tirs 14. dec 2010 19:22

Camilla > Man kan få nogle KÆMPE røstier i Føtex. Det kan være du kan bruge sådan en? Jeg ville heller ikke blive mæt af de små med en bøf på. ;;)

Re: Verdensbøf

tirs 14. dec 2010 19:27

Det er nemlig de store vi bruger fylder nok en dessert tallerken. Jeg køber dem blot i Kvickly

Re: Verdensbøf

tirs 14. dec 2010 20:43

Nå for søren. Dem har jeg aldrig set, men spiser egentlig heller ikke røsti ret tit :-D Det må prøves

Re: Verdensbøf

lør 18. dec 2010 19:46

Det smager bare super godt sådan noget... mums
Skriv et svar