Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Re: Maj-Juli Konkurrence

tirs 20. jul 2010 09:17

Rigtig flot og godt tænkt :clap:

Re: Maj-Juli Konkurrence

tirs 20. jul 2010 11:33

tusind tak : )

Re: Maj-Juli Konkurrence

ons 21. jul 2010 00:33

Sikke nogle spændende bud der er kommet!

Re: Maj-Juli Konkurrence

ons 21. jul 2010 00:37

Vi er da iøvrigt langt overskredet datoen. Lad os sige vi udvider til d. 30/07

Re: Maj-Juli Konkurrence

tors 29. jul 2010 16:53

Så kan jeg lige nå en mere :whistle:

lidt dåseclips, tynd metaltråd, perlerester og vupti et smart vedhæng til kæden B-)

Inden jeg gik igang - vidste ikke helt hvad jeg ville bruge af perler, derfor er de alle med.

Billede

Og det færdige resultat :)- Blitzen giver lidt genskin - men der er så mørkt i vejret her at det var nødvendigt.

Billede

Re: Maj-Juli Konkurrence

tors 29. jul 2010 19:01

mini123 skrev:Så kan jeg lige nå en mere :whistle:

lidt dåseclips, tynd metaltråd, perlerester og vupti et smart vedhæng til kæden B-)

Inden jeg gik igang - vidste ikke helt hvad jeg ville bruge af perler, derfor er de alle med.

Billede

Og det færdige resultat :)- Blitzen giver lidt genskin - men der er så mørkt i vejret her at det var nødvendigt.

Billede


Hehe - godt at se du kunne bruge blandingen :-D
Og sjovt vedhæng duharfået lavet..

Re: Maj-Juli Konkurrence

fre 30. jul 2010 08:48

:-D ja, jeg havde gået og leget lidt med tanken et stykke tid, men da så perlerne dukkede op kom ideerne :)

Så der er lavet en blomst mere, med grønne perler, og en streng mere til de lange kæder der samles med en knude :) Så de bliver brugt :D

Re: Maj-Juli Konkurrence

fre 30. jul 2010 08:56

og jeg havde fuldstændigt svedt denne konkurrence ud....nå øv....når det ikke.

Re: Maj-Juli Konkurrence

fre 30. jul 2010 11:48

Super sødt og sjovt vedhæng, du har fået lavet :clap: :clap: :clap:

Jeg har tænkt og tænkt, men har ikke fået lavet noget, og når det heller ikke. Smykkeproduktionen er slet ikke kommet igang igen, men det hjælper nok, når det bliver lidt køligere i vejret, så jeg hellere vil lave indendørs sysler, for nu trækker solen for meget ;)-
Skriv et svar