Dato og tid er tors 28. mar 2024 22:40

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre 19. nov 2010 16:04 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
lisbeth skrev:
Ja det tager såååååååååååååå lang tid for mig at finde de rigtige perler og jeg har gang igen i en halskæde inspireret af LS og jeg vil da gerne lige spørge hvorlang tid det tager for dig LS at lave en halskæde ,men ved godt at det er individuelt fra kæde til kæde p.gr af længde osv men bare sådan ca. :doh:


Det tog også mig lang tid at finde dem frem men så sorterede jeg alle mine strenge efter farver og nu er det bare at tage den/de rette kurve og kasser med ind i stuen. ;)-

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 19. nov 2010 16:40 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
Charlottes skrev:
Pia > Hvilken farve/farver besluttede du dig til? :)- Jeg glæder mig til at se den. ;;)


det endte med et mix af off white, gyldent, grønt, og turkis/aqua og en del guld (tone)- så jeg er spændt på at se din. det ku jo være der var et sammenfald.

var ellers mest til brunt i begyndelsen- har en giga beholdning af perler i brunt.
det er foruroligende, hvad, der ligger i depoterne

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 19. nov 2010 23:41 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
hvorfor vente til imorgen?
Her er mit bud.
Billede
Billede
Billede

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 20. nov 2010 00:21 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
Uhh - den er lækker Pia. Jeg elsker farverne, og er jo altid begejstret, når du er "slem" og putter totalt uventede ting ind (pyritten og de råt udseende sea-sediment-jasper (ligner det)). Der er jo tydelig LS-inspiration i den, men samtidig er den din egen frække udgave. Bravo :clap: :ymapplause: :clap: :ymapplause: :clap:

Den kræver da lige den seneste dalek Billede

Hov - sorry - det er jo en udfordring her, ikke en konkurrence, hvor du skal skaffes af vejen... Billede

-------

Lisbeth - Super flot. Dejlig glød over det hele, og de dersens palmholz perler er vidunderlige!

Her skulle du have haft er flok dansende palmetræer, men sært nok, havde jeg ingen på lager. Valget stod så mellen DANSENDE pølser eller vindomsuste PALMETRÆER. Jeg valgte det sidste:
BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 20. nov 2010 09:46 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
Tak BR- du rammer godt og tak for Daleks, tænk sig at de skulle finde vej til et smykkeforum- de er da helt ustyrlige.
Er Dalekerne dit eget cyberprodukt? for så synes jeg, du skal se at publicere dem, hvor man nu publicerer smilies :occasion-birthday:
det er jo altid noget andet når en kæde kommer på foto og her vil jeg nok sige, at den grønne druzy krystal og freeform serpentinen ikke høre hjemme i en forsøgt LS-kreation, de skaber kaos. lidt flere mindre perler ville også være et gode. men, som du siger: det er min variant.

men det var en god udfordring, som gav inspi. til andre kombinationer.

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 20. nov 2010 09:56 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Pia: Den er SUPER lækker din kæde. Jeg kan sagtens se LS inspirationen i den.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 20. nov 2010 12:15 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Meget flot Pia og sikke farver GUFFFFFF :x- love it hvor lang er den?

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 20. nov 2010 16:51 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Pia skrev:
Charlottes skrev:
Pia > Hvilken farve/farver besluttede du dig til? :)- Jeg glæder mig til at se den. ;;)


det endte med et mix af off white, gyldent, grønt, og turkis/aqua og en del guld (tone)- så jeg er spændt på at se din. det ku jo være der var et sammenfald.

var ellers mest til brunt i begyndelsen- har en giga beholdning af perler i brunt.
det er foruroligende, hvad, der ligger i depoterne


Jeg er ALT for farveforskrækket til at lave et smykke med så mange farver. Så ingen sammenfald her. :)- Men den er fin. :)-

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 20. nov 2010 16:58 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Her er mit bud på en Lise Sonne kæde:
Billede
Den er ikke med de perler jeg troede det var, så jeg TROR den er med krystal glas (måske kun glas), ferskvandsperler, et par gizmoer i den rette farve og ??? Aventurin/aquamarin (tror dog ikke det er aquamarin for de er nok yderst dyre i de størrelser)? :-\ Og så har jeg strøet en stor flok daisyer ind imellem de fleste af perlerne. :)-

Og da det er mig selv der har lavet udfordringen må jeg jo også lave den anden så her er 2 armbånd der passer til (og er Lise Sonne stil).
Billede
Billede
Her kan I bedre se alle daisyerne. :)-

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 20. nov 2010 21:29 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Total smuk sæt du har kreeret Charlotte :-o og de store perler kommer lige til sin ret uanset om det er glas eller hvad de er og 2 smukke armbånd også :clap: smukke gizmoer

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker