Dato og tid er tirs 19. mar 2024 05:31

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Indlæg: man 15. nov 2010 15:32 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Susanne i Nord og jeg har snakket sammen og aftalt at udfordringerne i fremtiden bliver fra mandag (i løbet af dagen) til søndag kl 20 (hvor billedet/billederne senest skal være online for at du har klaret udfordringen). :)-

Fordi det nu er en hel uge så alle kan nå det, så er der til gengæld åbnet for alt fra øreringe, halskæder, armbånd, ja alt der kan kaldes smykker). Så I kan godt glæde jer til de skøre/svære som nu bliver en rigtig udfordring. Jeg har nemlig nogle gode idéer. He he. /:)

Denne uges udfordring er:

Den lette/normale: Lav et Lise Sonne inspireret armbånd. Du vælger selv farver, matrialer osv.

Den skøre/svære: Lav en Lise Sonne inspireret halskæde. Du vælger selv farver, matrialer osv.

Hvis du ikke har nogen seedbeads, så kan du f.eks bruge wireklemmer.

Vil du have lidt inspiration, så kig på Lise Sonnes lækre hjemmeside: http://www.mummyinthecave.dk/ eller kig herinde under "brugernes egne smykker".

Der er ingen afstemning, ingen der vinder og ingen der taber. Det skal bare være ren hygge og udfordre os lidt. :)-
Har du lyst til at lave begge udfordringer, så er du mere end velkommen. :)-

Det er kedeligt hvis det altid er Susanne og jeg der laver udfordringerne så hvis der er nogle af jer andre der har et par idéer, så laver vi en anden tråd en af dagene hvor folk kan skrive sig på hvilken uge de vil lave det i. Og har man kun en idé til den ene, så hjælper vi med at finde på den anden. :)-

Vi håber det hjælper så alle der kan og vil, har tid til at være med. Rigtig god fornøjelse. :)-

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 15. nov 2010 15:38 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Endelig en udfordring jeg burde kunne klare :)) :)) =)) =)) hvis ellers mit kamera bliver enten repareret eller et nyt indkøbt - begge udfald er :(( :(( hamrende dyre - penge jeg kunne have brugt på perler til min slunkne beholdning =)) =)) =))

_________________
www.mummyinthecave.dk


Senest rettet af Lise Sonne man 15. nov 2010 15:54, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 15. nov 2010 15:41 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Det ville være lidt "morsomt" hvis du ikke kan klare det fordi dit kamera ikke duer. Ja undskyld men det vil det altså. :)) =)) :p

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 15. nov 2010 15:55 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Charlottes skrev:
Det ville være lidt "morsomt" hvis du ikke kan klare det fordi dit kamera ikke duer. Ja undskyld men det vil det altså. :)) =)) :p

altså Charlotte, jeg fornemmer en lidt skadefro latter - det er ikke pænt :hand: , men jo faktisk lidt morsomt :)) =)) =))

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 15. nov 2010 16:01 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Der er intet skadefrohed (eller hvad det hedder) i min latter. Jeg synes bare det er total komisk for det kan ligesom ikke blive mere Lise Sonne end når du selv laver det. :))

Ellers må du bare tage det med hjem til Lotte når du henter FMG-tingene. Så kan hun nok tage et billede for dig og lægge det herind. :)-

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 15. nov 2010 16:50 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
Her er altså mulighed for et paradoks af de helt store!
For vil Lise bestå udfordringen, hvis hun laver et smykke, der er helt forskelligt fra den "normale" LS-stil på alle punkter?!?
Et sådan smykke vil jo både være og ikke være et LS, på samme tid. Og kan det det???

Jeg bliver helt rundforvirret af det her... Billede

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 15. nov 2010 17:29 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
BR > Nu er jeg jo en ordkløver så du får lige en forklaring (og dette er en advarsel til jer der ikke gider ordkløveri, bare scroll ned og lev i lykkelig uvidenhed over BR´s paradokses egentlig ret simple løsning). ;)- ;))

En Lise Sonne kæde kan jo kendes på at hun bruger mange forskelige sten evt i forskellige former og/metaldele (eller få sten i mange former osv). Så hvis LS lavede en kæde med kun en slags sten i en form og med en form metal, så ville det være en LS kæde da hun havde lavet den, men den ville ikke være inspireret af hende da hun jo ikke laver den slags (og nu håber jeg så at hun ikke skriver at hun faktisk har lavet sådan en for så smuldre min ellers simple løsning ;)) ).

Er du med eller skal vi spamme så meget at Lotte deler vores tråd? :p :))

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 15. nov 2010 18:01 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
I er gode i 2 =)) =)) =)) :)) :)) :)) =)) =)) =)) de små grå må i omdrejninger

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 15. nov 2010 19:46 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
=)) =)) lise , lotte og br =)) =))
jeg glæder mig til den udfordring og vil straks gå igang
jeg kan godt blande, men at blande så smukt som Lise blander, bliver ikke nemt

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 15. nov 2010 20:06 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
Advarsel - mere ordkløveri... :-D

Charlottes skrev:
BR > Nu er jeg jo en ordkløver så du får lige en forklaring (og dette er en advarsel til jer der ikke gider ordkløveri, bare scroll ned og lev i lykkelig uvidenhed over BR´s paradokses egentlig ret simple løsning). ;)- ;))

En Lise Sonne kæde kan jo kendes på at hun bruger mange forskelige sten evt i forskellige former og/metaldele (eller få sten i mange former osv). Så hvis LS lavede en kæde med kun en slags sten i en form og med en form metal, så ville det være en LS kæde da hun havde lavet den, men den ville ikke være inspireret af hende da hun jo ikke laver den slags (og nu håber jeg så at hun ikke skriver at hun faktisk har lavet sådan en for så smuldre min ellers simple løsning ;)) ).

Er du med eller skal vi spamme så meget at Lotte deler vores tråd? :p :))

Kan det overhovedet lade sig gøre herinde i det frie røde??? :)) :))

Jeg forstår sagtens, hvad du siger (En kæde inspireret af en "Lise Sonne", er ikke nødvendigvis det samme som en kæde af en inspireret Lise Sonne) - Der hvor mit paradoks opstår, er i de dejlige frie og lidt upræcise formuleringer:

Charlottes skrev:
Lav et Lise Sonne inspireret armbånd. Du vælger selv farver, matrialer osv.
Lav en Lise Sonne inspireret halskæde. Du vælger selv farver, matrialer osv.

- som jo rent faktisk ikke udspecificerer om der er tale om personen Lise Sonne eller om dennes værker :D

Skal vi ordkløve helt ned i de små detaljer (så det nærmer sig "flueknepperi"), siger den skrevne tekst faktisk det første, selv om vi nok alle læser den overførte betydning og forstår det, som det sidste.
Men ignorer Lise den overførte betydning, af sit eget navn, så kan hun vel argumentere sig til "udfordring bestået", med hvad som helst indenfor armbånd/halskæder - selv om det slet ikke er en "Lise Sonne" :)) =)) :)) =)) :))

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker