Dato og tid er tirs 19. mar 2024 11:25

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: man 6. dec 2010 12:19 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Ugens udfordring i denne uge er:

Den lette (men svære for nogle, bla mig): Lav en asymmetrisk halskæde.
Du vælger selv matrialer og farver.

Den (meget) svære: Lav noget ud af dine grimmeste perler (dem du har liggende som du mindst kan lide). Du skal SELV kunne lide smykket når det er færdigt!
Du vælger selv hvilken slags smykke men det SKAL være med dine grimmeste perler (dem du har liggende som du mindst kan lide/hader mest).
Hvis du er i tvivl om hvilke der er dine grimmeste, så skriv det herinde, så må vi tage en mini-afstemning om det i tråden.

Billedet skal være uploadet på søndag d. 12/12 kl 12... nåååå nej, kl 20 (det andet lød bare sjovt). ;))

Der er ingen afstemning, ingen der vinder og ingen der taber. Det skal bare være ren hygge og udfordre os lidt.
Har du lyst til at lave begge udfordringer, så er du mere end velkommen. ;;)

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 6. dec 2010 13:08 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Indlæg: 614
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Jeg er med... Men må indrømme den svære er svær [smilie=laughsanta.gif] ho hoo hoooo

_________________
Bettina


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 6. dec 2010 15:36 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Jeg synes de begge er svære. Jeg kan virkelig ikke lave noget asymmetrisk men nu tvinger jeg mig selv til det (bare ikke lige idag). Og jeg har tænkt meget over den anden men har svært ved at beslutte hvilke perler jeg har jeg mindst kan lide. Ja jeg har nogle fejlkøb og i nogle farver jeg ikke er til men..... Jeg skal kigge lidt mere i mine kurve for at beslutte hvilke jeg skal bruge. :think:

Uhhh, det kunne være man skulle lave en asymmetrisk halskæde med de forskellige perler man hader mest? DET ville være en dobbelt udfordring (for man skal jo selv kunne lide den bagefter). ~x(

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 6. dec 2010 16:05 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
jeg er leveringsdygtig
men den sidste udfordring med grimme perler og et resultat man synes om er da nærmest en selvmodsigelse eller hvordan?
skal vi bruge magi og små mirakler? eller hvad havde du i sinde Charlotte?

[smilie=dancing20snowman.gif]

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 6. dec 2010 21:59 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
husk på, at der faktisk ikke skal mere til end at anbringe en enkelt perle uden for orden, eller blot at bryde mønsteret-
hvorfor er det så sindsoprivende? [smilie=xmasruinedf.gif] (med fare for et gok i nødden)

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 7. dec 2010 13:13 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
øv - det er endnu en udfordring, som jeg går glip af pga smadret kamera.... tror ellers også jeg ville kunne klare den :)) =))

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 7. dec 2010 15:56 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Skal man lave noget i denne uge, eller må jeg godt genbruge noget??

Har nemlig denne her:

Billede

Den blev lavet af perler jeg fik tilsendt. Det var personens grimmeste perler, hun sendte. I konkurrencen havde vi en præmie for grimmeste perler afsendt, smukkeste smykke og mest kreative smykke. Jeg vandt faktisk de to sidste kategorier. En utrolig sjov udfordring iøvrigt, som vi godt kunne bruge her på forum også...
Nå men altså, det er asymmetrisk og det er grimme plastik perler der er brugt...

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 8. dec 2010 15:13 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Camilla > Din klarede jo begge udfordringer på een gang. Godt klaret. [smilie=laughsanta.gif]

Pia > Det var mig der ikke lige forklarede mig tydeligt nok. Jeg mente at man skal lave noget med ens grimmeste perler men de skal selvfølgelig ikke fylde det hele for ellers vil man ikke kunne lide det. Vi kan sige at de mindst skal fylde 10% af halskæden. Er det ikke ok? ;;)

Og du har ret i at en perle kan gøre at det ikke er symmetrisk men du kan jo tage det som en udfordring og lave noget du ikke har lavet før. Jeg vil tage det som en udfordring og lave en der overhovedet ikke er symmetrisk. Det bliver svært for MIG. MEGET MEGET SVÆRT for mig. Men nu VIL jeg altså lære det. Også selvom det vil frembringe :ymsick: hos mig mens jeg laver den. ;))

Lise S > Det er smadder ærgeligt at du ikke kan deltage. Du må ønske dig et kamera i julegave. Vi har lige fået en MASSE gode idéer fra Camilla så der skal nok komme gode udfordringer til næste år også (og selvfølgelig også resten af året). :D

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 8. dec 2010 17:29 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
Jeg kan sagtens forstå dig Charlotte- jeg skal bare være lidt krakisk :D :whistle:

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 9. dec 2010 09:18 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Indlæg: 614
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Her er mit bud. Asymmetrisk m/ grimme "glasperler" (Hvad hedder de egentligt?)
Stenene, har lagt i skuffen i flere år.... Synes om farverne men kan bestemt ikke lide stenene..
Tænkte om mit gummi kunne være redningen til dem, men nej - det fungere bare ikke og synes den er ret kedelig.
Den bliver pillet op igen og vil så prøve med et nyt forsøg, når jeg får min nye materialer, som måske kan friske den lidt op...
Billede
Billede

_________________
Bettina


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker