Switch to full style
Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Re: Konkurrence: Junglen

søn 26. jun 2011 07:46

Hvor er det bare nogle gode bud, der er kommet ind. I er altså så kreative og opfindsomme.

Re: Konkurrence: Junglen

søn 26. jun 2011 09:03

Hvor er det nogle fine halskæder i alle har fået lavet. Kan især godt li den med jungledyrene :clap: :clap: :clap:

Re: Konkurrence: Junglen

søn 26. jun 2011 09:44

Tak Anna -edith og jeg var lige ved at lægge min halskæde med mit stjernetegn/løven fra forrige konkurrence ind hi hi ,men det ville jo være snyd ;)

Re: Konkurrence: Junglen

man 27. jun 2011 15:02

Fin kæde Lisbeth, søde dyr ;;)

Re: Konkurrence: Junglen

man 27. jun 2011 16:05

Superflotte bud .......... men øøøhhh hvad er der lige sket - temaet synes at ha' bevæget sig fra JUNGLEN til SAVANNEN .......... giraffen er ikke et jungledyr - den lever på savannen og safari foregår vist også typisk på den afrikanske savanne :eusa-think:

Re: Konkurrence: Junglen

man 27. jun 2011 19:03

Så vil jeg da lige rette min halskædes navn fra Safari kæde til Jungle kæde

Re: Konkurrence: Junglen

fre 15. jul 2011 09:28

Så lykkedes det mig at få lavet det sidste færdigt....tankerne og det praktiske er forgået andetsteds.....men blev inspireret af tegnefilmen madgaskar...
Billede
Tænker på den hvor de havner i junglen på Madagskar (1 film).....hehehe og møder den fantastike kong julian...."I like to move it move it"....jeg bliver simpelthen i så godt humør når jeg ser den karakter....
http://www.imdb.com/video/screenplay/vi2258043161/
og vi får den jo også i 2'eren med Will I am....
http://www.imdb.com/video/imdb/vi2555838489/

og så kunne jeg lige forestille mig sådan et jugleparty, ligesom i de gamle film med f.eks. Johnny Weismuller som Tarzan hvor damerne skal på safari tur med fine hjelme, safari look i tøjet og så kunne jeg lige se en af damerne med sådan en halskæde.....til en soire om aftenen med løvebrøl i baggrunden og en farlig slange i træet.....

Det her er ihvertfald mit foreslag om en jungle kæde. lavet i Madagaskar strib agat og guldblade og små perler - og selvf. lidt "bling - diamanter". Vi er jo tæt på Afrika med deres diamanter ikke....

Billede

Re: Konkurrence: Junglen

fre 15. jul 2011 09:56

hvor er den flot :clap: :clap: :clap:

Re: Konkurrence: Junglen

fre 15. jul 2011 10:00

Her er mit bud, jordlige jungle farver. Justerbar ring m. agat og fv. Har også lavet min første ear cuff, i samme still. Men det er ringen der er budet.

Billede
Billede

Jungle theme

Billede

Cuff:
Billede

Re: Konkurrence: Junglen

fre 15. jul 2011 14:13

Her kommer mit bud så, lidt i sidste øjeblik. Blev færdig i går aftes, men har gået med lianer, blomster og sommerfugle i hovedet i den sidste uges tid :D Sommerfuglen blev der så bare ikke lige plads til ;)

Billede
Skriv et svar