Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Re: September: Superhelte

fre 2. sep 2011 23:23

ALDRIG har jeg set mage!!!
Vidunderligt :x-
Du er altså en ener BR :clap: :clap: :clap:

Re: September: Superhelte

lør 3. sep 2011 04:46

Det er lige et smykke efter min smag. Masser af luft og usynlig fiskeline =)) =)) =)) :ar!

Re: September: Superhelte

lør 3. sep 2011 07:04

=)) :))

Re: September: Superhelte

lør 3. sep 2011 07:34

BR
Du kan bare det der med at lave luftige smykker, så luftige at man (næsten) ikke kan se dem B-) (eller er det bar min pc der ikke kan vise det) :((

Re: September: Superhelte

lør 3. sep 2011 08:09

Desværre er det gået lidt galt, siden jeg postede, for efter jeg tog billederne, kan jeg ikke huske,
hvor jeg lagde det pokkers smykke!!! Billede

Jeg synes, jeg har overbefamlet alle vandrete flader, men intet sted er det dukket op.
Metaldetektoren er ingen hjælp, for lejligheden er fyldt med andre smykker, masser af materialer og en pæn del elektroniske dimser, som alle sammen giver udslag.

Jeg ved videnskaben arbejder intenst på at "skabe" usynlighed, men i min bog er det smadder upraktisk!!! Billede
Desuden har usynlighedsprocessen tilsyneladende skabt små lommer af usynlighed,
som driver tilfældig rundt i lejligheden, afgjort ikke planlagt!

Hvor #@%&€% er nu min morgenmad?!? Billede

Billede

Re: September: Superhelte

søn 4. sep 2011 10:59

Prins Albert skrev:BR
Du kan bare det der med at lave luftige smykker, så luftige at man (næsten) ikke kan se dem B-) (eller er det bar min pc der ikke kan vise det) :((


Det er ikke kun dig. Min mobil kan heller ikke vise billederne. Der er kun en flok sorte kasser uden noget i. :-\

Re: September: Superhelte

søn 4. sep 2011 13:53

Charlottes skrev:
Prins Albert skrev:BR
Du kan bare det der med at lave luftige smykker, så luftige at man (næsten) ikke kan se dem B-) (eller er det bar min pc der ikke kan vise det) :((


Det er ikke kun dig. Min mobil kan heller ikke vise billederne. Der er kun en flok sorte kasser uden noget i. :-\


=)) Tror det er helt bevidst at der bare er tomme firkanter... BR har jo lavet "usynlige" smykker

Re: September: Superhelte

man 5. sep 2011 17:51

Ha ha den er er bare god =)) :)) =)) :)) =))

Re: September: Superhelte

man 5. sep 2011 20:18

Genialt!

Re: September: Superhelte

lør 10. sep 2011 18:16

Vil bare lige minde om konkurrencen.
Skriv et svar