Dato og tid er tors 28. mar 2024 13:00

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Hvordan skal reglen for deltagende smykke være?
Afstemning sluttede søn 6. nov 2011 22:09
Mulighed nr. 1 - smykket kan deltage uanset hvornår det er lavet og i hvilken sammenhæng. 60%  60%  [ 9 ]
Mulighed nr. 2 - smykket skal være lavet til konkurrencen, og dermed lavet i den periode konkurrencen løber. 40%  40%  [ 6 ]
Afgivne stemmer : 15
Forfatter besked
Indlæg: søn 30. okt 2011 22:09 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Davs alle sammen, der er en lille og venlig debat om man må lægge bud ind i konkurrencerne som ikke er lavet specifikt til dem. Her er grunden til det lige er blevet til et afstemnings spørgsmål.
I kan ændre mening undervejs, og jeg lader det køre i en uge.

Men:
Mulighed nr. 1 alle smykker kan deltage uanset hvornår og i hvilken sammenhæng det er lavet, krav, det skal være designet af dig.

Mulighed nr. 2. som det er nu, smykket skal være lavet til konkurrencen, (lavet i den periode konkurrencen løber)

Diddah skrev:
Skal den absolut være lavet til denne konkurrence?

Jeg har to potentielle ting at ligge op, men begge er lavet af bytte bytte perler, men med tanken om efterår?

Forstår godt det er træls at stå for en konkurrence og der ikke er flere der deltager, men håber der kommer flere til.


Da det har været nævnt før, synes jeg vi skal tage en demokratisk beslutning for hvad der er sjovest og mest rimeligt.

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 30. okt 2011 22:40 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Hvis vi vil have flere bud i konkurrencerne, er det måske dumt at smykket absolut skal være lavet til konkurrencen??
Men jeg tror måske også vi trænger til at finde på en ny måde at afholde konkurrencerne, så der kom lidt liv igen..

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 30. okt 2011 23:31 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
forummedlemmer er ikke dumme- vi husker nok at noget har været lagt op tidligere og jeg tror tendensen vil være at ignorere det eller giver det en lidt hård medfart, når vi stemmer. kommer der smykker op, som ikke har været vist før, så vil der ikke være en sjæl, der kan vide om det er lavet til konkurrencen eller i et anfald af kedsomhed sidste torsdag, medmindre smykkøsen vælger at sige det (og hvorfor dog indrømme det?). I den forstand mener jeg den stemmende selv regulerer bedømmelsen. Når vi nu har et frit forum- så lad os holde det frit. anything goes......

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 31. okt 2011 10:02 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
Pia skrev:
forummedlemmer er ikke dumme- vi husker nok at noget har været lagt op tidligere og jeg tror tendensen vil være at ignorere det eller giver det en lidt hård medfart, når vi stemmer. kommer der smykker op, som ikke har været vist før, så vil der ikke være en sjæl, der kan vide om det er lavet til konkurrencen eller i et anfald af kedsomhed sidste torsdag, medmindre smykkøsen vælger at sige det (og hvorfor dog indrømme det?). I den forstand mener jeg den stemmende selv regulerer bedømmelsen. Når vi nu har et frit forum- så lad os holde det frit. anything goes......


:-bd :-bd :-bd :D
Helt enig.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker