Dato og tid er tors 28. mar 2024 15:51

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Indlæg: man 6. feb 2012 23:40 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
Pia skrev:
BR, har du overgivet dig og fået dine flipper piercet? XP
Nope, det sker nok aldrig, men i hvad der viste sig at blive en 60 minutters udfordring for mig, var det eneste, jeg lige kunne komme på øredinglere.
Mit planlagte bud kunne i hvert fald ikke udføres på den tid, men med et par ændringer, tror jeg, det kan lykkes mig, at få den tilpasset til "fly me to the moon"-konkurrencen (faktisk blev ideen tilpasset "organic" efter jeg ikke kunne nå at lave den til nytårs-konkurrencen... #-o )

Prins Albert - den kæde/krans er altså noget så fantastisk og idyllisk. Elementerne passer smukt sammen, og jeg skal lige love for, du lever op til organic-kravet.
Super originalt! ^:)^ :x-

Lise Sonne - din strandsymfoni spillede sit strandtema for mig, længe inden jeg fik læst din tekst.
Ufatteligt at kaotisk "drivtømmer og nylonreb" kan tage sig så vidunderligt ud :x- :ymapplause:

Pia - Hvilken perleharmoni - elegant, men samtidig sjov og legende, med de mange former og din "random" komposition. I like! :-bd :x-

Joanna - Østers, guld og sølv, så bliver det vist ikke mere eksklusivt ;)- :ymapplause:

AnneSkovsgaard - Uhm, jeg har altså en svaghed for spiral-viklinger, og meget meget spændende med dem omkring en "deform" musling :x- ^:)^

---

Så fik jeg taget lidt andre billeder og lavet et legeplads-indlæg om selve krogene.

Billede

Billede
Ørehængere med organisk udskifteligt tingel-tangel


Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker