Dato og tid er fre 29. mar 2024 00:46

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs 7. aug 2012 19:26 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Har allerede 3 skitser fed pakke

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 8. aug 2012 08:34 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
BlueRaven skrev:
Billede

Vores pakker indeholdt:
3 slags blonder, karrygul uld?garn, nyloner i pink, gråbrun, grå og hvidlig, sort garn med guldglimmer, lilla flad ruskindssnøre, brun og turkis Nepaluld, sort og rød kaninpels, en stor bunke fasanfjer, en pinkish uldblomst, sort/natur hampesnor, et par røde roser, 3 fjer fra en perlehøne og et par tilfældige "computertaster" i blød silikone. Fik jeg det hele med?


Øhm.. jeg har kun fået 2 slags blonde :(( :(( :(( :(( :(( den brede der ser ellers mega lækker ud.

Og lilla? Det var mig haha, jeg ville have sendt alm. sort, men synes sgu det var for nemt ;)

Jeg har allerede en masse idéer, men er sgu lidt på den for har lige opdaget ingen af mine idéer inkludere to af materialer LOL Det er en ommer


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 8. aug 2012 09:21 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
Diddah skrev:
Øhm.. jeg har kun fået 2 slags blonde :(( :(( :(( :(( :(( den brede der ser ellers mega lækker ud.

Og lilla? Det var mig haha, jeg ville have sendt alm. sort, men synes sgu det var for nemt ;)
Jeg er ganske overbevist om, at de kun to blonder må være en slags (ubevidst?) straf for det lilla bidrag :)) :)) :))

- men hvis du skal bruge den brede blonde, kan jeg godt undvære den. Til den blondeidé jeg har, kan jeg nemlig godt bruge en af de andre.

Diddah skrev:
Jeg har allerede en masse idéer, men er sgu lidt på den for har lige opdaget ingen af mine idéer inkludere to af materialer LOL Det er en ommer
Derfor kan du jo godt lave dem som tillægsprojekter, så vi får en masse guf at kigge på.
Jeg har i hvert fald planer flere smykker, hvoraf et af de flermaterialede så må blive konkurrencebuddet
- hvis jeg får tid, altså.

Med alle de lækkerier er det jo nærmest en synd, kun at bruge et par stykker...

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 8. aug 2012 11:08 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Haha kan godt være den manglende blonde var karma haha

Det gør ikke noget behold du den endelig, jeg har allerede ALT for meget at vælge i mellem LOL ;)

Jeg har fået en idé hvor jeg kan bruge mindst to af materialerne, men skal lige lærer at filte hmm godt man skal på biblioteket i weekenden ;D

Jeg fik K og Z af bogstaverne og min søns ene fornavn er Zakarias, så jeg er sikker på han ville synes det var sejt hvis jeg fandt på noget til ham ;D det skal bare lige komme til mig først


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 8. aug 2012 13:37 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Didah er du sikker på du ikke har fået 3 slags? Den brede er mig der har sendt den, og det er egentlig en knipling. Havde ikke nok til alle så nogle fik den brede og andre en lidt tyndere udgave. Det kan dog godt være jeg har overset dig, det beklager jeg i så tilfælde :doh:

Filt blomsterne er heller ikke ens i øvrigt. Jeg har selv lavet dem til jer, og i håndarbejde bliver der sjældent to helt ens :-D

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 8. aug 2012 14:27 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Jeg har kigget i kuverten igen bare for at være sikker, men jeg har den blonde som jeg selv sendte også den dobbelte med hjerterne.

Det er helt okay ;) Der er så rigeligt at gå i krig med


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 8. aug 2012 17:14 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
Indlæg: 97
Så har jeg også modtaget, men ak og ve - jeg har ikke fået kaninskind af nogen slags og heller ikke karrygul uld.
:((

Nå, jeg lægger hovedet i blød med alt det andet dejlige.

Knus Joanna


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 8. aug 2012 17:31 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Jeg sender gerne det kanin skin jeg har fået til Joanna, vil du gerne have det?


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 8. aug 2012 20:44 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
Indlæg: 94
Nøj, det ser spændende ud. Har så meget fortrudt jeg ikke er med:(


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 8. aug 2012 21:16 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Joanna skrev:
Så har jeg også modtaget, men ak og ve - jeg har ikke fået kaninskind af nogen slags og heller ikke karrygul uld.
:((

Nå, jeg lægger hovedet i blød med alt det andet dejlige.

Knus Joanna


Okay, det forstår jeg ikke??? ~x( Havde du selv sendt kaninskindet?? Jer der ikke havde delt det i potioner, gik jeg ud fra at I havde taget til jer selv nemlig. Den gule snor var meget lille, så det er muligt den er smuttet uden for med alt det der skulle i, men kaninskindet forstår jeg ikke.

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker