Switch to full style
Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Re: "Kærlighed" Konkurrence

søn 24. feb 2013 19:50

Nå men så begynder jeg :D :D

Billede

Re: "Kærlighed" Konkurrence

søn 24. feb 2013 22:05

Okay nu måtte jeg hellere få lagt ind inden jeg kommer fra det igen. Vejret er desværre ikke for godt rent billedemæssigt. Jeg havde håbet på at tage et bedre billede af armbåndet her, men I må stille jer tilfreds med det som det er ;) Armbåndet er dog ikke specielt lavet til konkurrencen

Billede

Kærlighed til farver.
Senest rettet af Diddah man 25. feb 2013 20:47, rettet i alt 1 gang.

Re: "Kærlighed" Konkurrence

man 25. feb 2013 19:39

Billede

Smykket er ikke lavet specielt til konkurrencen, det må jeg ærligt sige. Men historien er meget sød og passer god til emnet, så jeg valgt at deltage alligevel.
Jeg var på julemarked med mine smykker, der kom to par forbi mit bord. Damerne begyndt kikke på smykkerne og en var rigtig forelsket i den halskæde. Men de skulle gå rund på markedet og kikke først :) Mandene stod og talt med hinanden, de lagt slet ikke mærke til deres koner.
Om fire timer kom en af mandene tilbage og købt halskæden. Han kørt konen hjem og kom tilbage for at købe den til hende...

Re: "Kærlighed" Konkurrence

man 25. feb 2013 20:48

Smykkeunivers skrev:
Smykket er ikke lavet specielt til konkurrencen, det må jeg ærligt sige. Men historien er meget sød og passer god til emnet, så jeg valgt at deltage alligevel.
Jeg var på julemarked med mine smykker, der kom to par forbi mit bord. Damerne begyndt kikke på smykkerne og en var rigtig forelsket i den halskæde. Men de skulle gå rund på markedet og kikke først :) Mandene stod og talt med hinanden, de lagt slet ikke mærke til deres koner.
Om fire timer kom en af mandene tilbage og købt halskæden. Han kørt konen hjem og kom tilbage for at købe den til hende...


Åhh stemmer gerne på kærlighedshistorier som denne, med eller uden smykke til. Den er super smuk halskæden, sikke en dejlig mand den kvinde har.

Re: "Kærlighed" Konkurrence

tirs 26. feb 2013 11:23

Mit bud: En anden slags kærlighed. ;;)
En pige der kommer i vores stald, bad mig lave et sæt til hendes mor, i røde farver - da det er moderens yndlingsfarve.
Det kom der dette ud af: Binde halskæde. Der er match. armbånd til.
Billede

Re: "Kærlighed" Konkurrence

tors 28. feb 2013 07:43

Sikke nogle smukke bud der allerede er kommet.

Så er det sidste dag til at ligge bud ind de damer :D

Re: "Kærlighed" Konkurrence

tors 28. feb 2013 22:22

Her kommer så mit bud.
En halskæde med rød aventurin (mener jeg) med et hjerte vedhæng af rød aventurin og aflange marmor perler.
Billede

Re: "Kærlighed" Konkurrence

fre 1. mar 2013 12:17

Sikke nogle fine bud piger. :x- :ymapplause:

Re: "Kærlighed" Konkurrence

søn 3. mar 2013 17:47

lene skrev:Sikke nogle fine bud piger. :x- :ymapplause:


Æv, æv! Har faktisk et bud til konkurrencen, har bare glemt at få det lagt ind:( men fine bud....

Re: "Kærlighed" Konkurrence

søn 3. mar 2013 19:48

AnneSkovsgaard skrev:
lene skrev:Sikke nogle fine bud piger. :x- :ymapplause:


Æv, æv! Har faktisk et bud til konkurrencen, har bare glemt at få det lagt ind:( men fine bud....


ååhhh hvor trist du ikke nåede :((
men vil da gerne se det alligevel. jeg stiller en 2mdr bytte op senere....hvis du har lyst :D
Skriv et svar