Dato og tid er tors 28. mar 2024 22:54

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs 30. mar 2010 18:32 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Lise Sonne skrev:
lisbeth skrev:
Så har jeg fået pakken idag og jeg sender den videre imorgen og jeg har taget noget dejlig guf og lagt noget dejlig guf i og jeg har allerede et par armbånd på tegnebrædtet ;)-
Tusind tak for den pose med mit navn på hvor der stod Katte til Lisbeth :x- :x- :x- hvor er de bare flotte :clap: er det fra dig Lise :?: :ymhug:


Ti hi - du gættede det, ja et par katte til måtte da ned og bo hos dig - for katte for da vist ikke et bedre hjem end hos dig ;)

Jo jo katte har det også godt hos mig :-bd :-bd

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 30. mar 2010 18:51 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
butler skrev:
Lise Sonne skrev:
lisbeth skrev:
Så har jeg fået pakken idag og jeg sender den videre imorgen og jeg har taget noget dejlig guf og lagt noget dejlig guf i og jeg har allerede et par armbånd på tegnebrædtet ;)-
Tusind tak for den pose med mit navn på hvor der stod Katte til Lisbeth :x- :x- :x- hvor er de bare flotte :clap: er det fra dig Lise :?: :ymhug:


Ti hi - du gættede det, ja et par katte til måtte da ned og bo hos dig - for katte for da vist ikke et bedre hjem end hos dig ;)

Jo jo katte har det også godt hos mig :-bd :-bd


ja selvfølgelig, men nu har jeg kun Viggo tilbage - og ham vil jeg ikke af med, han er mit eget lille krammedyr :ymhug: :ymhug: ;)

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 30. mar 2010 20:23 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: lør 18. jul 2009 21:34
Indlæg: 51
Geografisk sted: Grimstrup v. Esbjerg
Ihhhh... Lisbeth har skrevet en dejlig besked om at pakken er på vej til mig snart....

Kan man ønske sig en bedre påske B-)

Jeg er heeelt færdig med min fagprøve (hvilket har hængt temmelig tungt over hovedet siden december...!), og været til eksamen her i sidste uge... Se DET er frihed i sig selv \:D/ :dance: Mine piger er sendt på et par dages påskeferie, og manden arbejder aften...

...Og jeg sidder selvfølgelig og roder i perlerne for første gang i 4 måneder :dance:

_________________
Hilsen Sabina


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 30. mar 2010 20:25 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Shviid: Dejligt at have dig på banen igen. Jeg synes også det var så forfærdelig lang tid siden vi havde set noget til dig.. Så passer det jo helt perfekt at pakken er på vej til dig, når nu tiden er kommer tilbage til det. :D :D :D

God fornøjelse med perleriet.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 31. mar 2010 10:29 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Sabina min lille postmand har fået den med idag ;)-

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 3. apr 2010 15:29 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: lør 18. jul 2009 21:34
Indlæg: 51
Geografisk sted: Grimstrup v. Esbjerg
eg har været i døgnposten og hente pakken idag...
desværre har jeg ikke haft tid til at kigge det ordentlig igennem endnu, er ved at lave en lagkage til min mutti der skal have gæster mandag, og det hele skal absolut drille idag, og når man så oven i købet skal afprøve dumme ting (sætte pynt i ovnen for at tørre... resultat: de fine sommerfugle der før var bøjede, lå alle ret flade =)) ku jeg da ha sagt mig selv!! hvis jeg lige havde tænkt mig om =)) ), og er lidt for hurtig i vendingen (min glasur der gerne skulle stivne, OG blive hvor den bliver lagt på er for tynd, så det løber sammen...), tjaa... så giver det vist sig selv at det i sidste ende tager længere tid!!

Nå men på et tidspunkt her i påsken skal jeg i hvert fald nok få tid til det :-D

Jeg nåede dog lige at "flå" pakken op og tage et hurtigt kig på indholdet, det ser ikke ud til der er noget af mit fra sidste omgang tilbage jeg skal tage op igen, og det er jo godt at andre kunne bruge det :-D

_________________
Hilsen Sabina


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 6. apr 2010 23:02 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: lør 18. jul 2009 21:34
Indlæg: 51
Geografisk sted: Grimstrup v. Esbjerg
Jeg har kigget, taget, givet og pakket vandrepakken igen
- desværre er jeg blevet syg, så pakken bliver først sendt i morgen eller torsdag.

_________________
Hilsen Sabina


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 8. apr 2010 06:06 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: lør 18. jul 2009 21:34
Indlæg: 51
Geografisk sted: Grimstrup v. Esbjerg
Pakken vejer 2,08kg så jeg overvejer at tage de ,08 op igen for ikke at skulle sende som en pakke, det synes jeg bliver lidt for dyrt (75kr :-o ), men så bliver den først sendt i morgen, fordi jeg skal have lappet emballagen, eller fundet en ny desværre...

_________________
Hilsen Sabina


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 8. apr 2010 07:41 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Indlæg: 986
Geografisk sted: Nordsjælland
Shviid skrev:
Pakken vejer 2,08kg så jeg overvejer at tage de ,08 op igen for ikke at skulle sende som en pakke, det synes jeg bliver lidt for dyrt (75kr :-o ), men så bliver den først sendt i morgen, fordi jeg skal have lappet emballagen, eller fundet en ny desværre...


Eiii hvor vildt!! :D :D Må være meget læxi guf i.. Synd jeg har haft den.... :D
God idé at tage lidt op - eller finde en lettere emballage... Det er bare så surt at opdage det, NÅR man har lukket pakken godt og grundigt! ;)-

_________________
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 8. apr 2010 07:58 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Hold da op hvor den vejer til.. :shifty: Jeg ville nok også tage lidt af det op, så den kunne holdes under 2 kg. Men sikke en masse guf der forhåbentlig er i.. :D :D :D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker