Dato og tid er fre 29. mar 2024 06:46

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn 21. mar 2010 17:08 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Danagonia skrev:
Charlottes skrev:
Jeg vil gerne ikke have kobber fra Camilla (eller nogen anden) så giv hende endelig til Lisbeth. ;)-

Og jeg behøver jo heller ikke gætte denne gang da min giver afslørede sig selv. Jeg glæder mig til at prøve en måned hvor der ikke går noget galt når jeg skal have noget tilsendt. Er det alle gode gange 3 man siger? ;)-


Så er det jo netop dig der skal have kobberet :ymdevil: :ymdevil: :ymdevil: :ymdevil: Hvis jeg får dig sender jeg en blanding KUN med kobber... - =)) Ej skal nok være sød


Det er ikke fordi jeg ikke kan lave noget med det, for det kan jeg sagens. Men det er ikke mig, så jeg vil gøre som jeg desværre måtte gøre med det jeg modtog sidst, lave noget, tage billeder og lade det blive bort-adopteret til nogen som vil bruge smykkerne. Så det er derfor jeg skriver det. ;)-

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 22. mar 2010 11:36 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Charlottes skrev:
Danagonia skrev:
Charlottes skrev:
Jeg vil gerne ikke have kobber fra Camilla (eller nogen anden) så giv hende endelig til Lisbeth. ;)-

Og jeg behøver jo heller ikke gætte denne gang da min giver afslørede sig selv. Jeg glæder mig til at prøve en måned hvor der ikke går noget galt når jeg skal have noget tilsendt. Er det alle gode gange 3 man siger? ;)-


Så er det jo netop dig der skal have kobberet :ymdevil: :ymdevil: :ymdevil: :ymdevil: Hvis jeg får dig sender jeg en blanding KUN med kobber... - =)) Ej skal nok være sød


Det er ikke fordi jeg ikke kan lave noget med det, for det kan jeg sagens. Men det er ikke mig, så jeg vil gøre som jeg desværre måtte gøre med det jeg modtog sidst, lave noget, tage billeder og lade det blive bort-adopteret til nogen som vil bruge smykkerne. Så det er derfor jeg skriver det. ;)-


Jamen sådan er det jo :-D Hvis du sender mig et ur, ville jeg nok heller ikke gå med det. Men så har jeg nok et familie medlem der vil... :p

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 22. mar 2010 12:32 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Heldigvis bestemmer vi ikke selv, hvad vi skal modtage fra vores giver :ymdevil: :ymdevil: :ymdevil: Men jeg er helt sikker på, at vores giver gør sig umage og tænker meget over, hvad der bliver sendt :ymhug: :ymhug: :ymhug:

Og der er jo ingen, der siger, at man selv skal gå med det, man laver ;)- Det er jo selve udfordringen, der er den sjove del af vores bytte-bytte :x-

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 22. mar 2010 12:57 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
det er nemlig rigti Lise, det er jo det som er sjovt, hvi alså man får noget som er odenligt, og jeg må sige at sidste gang fik jeg helt vilt meget .

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 22. mar 2010 13:23 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Sådan havde jeg ikke lige tænkt over det. Men det kan jeg da godt se :)- (men jeg vil helst ikke modtage kobber alligevel). :p

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 22. mar 2010 13:27 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Ja Kirsten det lagde jeg godt mærke til du fik og jeg mener også at det skal være ordentlig det man sender og ved at andre evt vil lave pæne smykker /eller gå med det :-D

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 22. mar 2010 14:13 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
når jeg får noget ordentlig kommer det i butikken sammen med mine andre ting jeg kan jo ikke gå med så mange smykker selv.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 22. mar 2010 20:45 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. mar 2009 11:27
Indlæg: 171
Geografisk sted: Nordsjælland
Arhhhh mon ikke Kirsten du kan det... Du ville da blive den smukkeste på hele Fur :ymhug: :ymhug:

_________________
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 23. mar 2010 10:24 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
det er jeg da i forvejen =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 23. mar 2010 10:25 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Godt sagt Kirsten!! =)) =))


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker