Switch to full style
Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Byt byt Januar 2011

man 7. feb 2011 12:22

Joanna > Hvor er de flotte de øreringe . Hvordan har du lavet dem ?
(Tænker på den øverste sten)

;;)

Re: Byt byt Januar 2011

man 7. feb 2011 13:17

Tak tak - men jeg må krybe til korset og indrømme, at jeg har købt ørekrogene sådan.

Men jeg har hørt rygter om, at Ravstedhus kommer til Sjælland og SÅ skal jeg have et kursus i at lave den slags fatninger - jeg er ikke så modig som f.eks. Susanne-i-Nord, der frejdigt kaster sig ud i alle mulige spændende forsøg.

Knus joanna

Re: Byt byt Januar 2011

man 7. feb 2011 16:44

De er nu stadig flotte - har du evt link til hvor du køber dem ?
Er de limet eller ?

;;)

Re: Byt byt Januar 2011

man 7. feb 2011 17:37

FrkBettina skrev:Halskæde eller sno-rundt armbånd ;;)

Billede


Flot kæde du har fået fra hånden, den virker så let og lykkelig, :-D ja det det kan man vel blive af at bære den

Re: Byt byt Januar 2011

man 7. feb 2011 17:55

Joanna skrev:Tak tak - men jeg må krybe til korset og indrømme, at jeg har købt ørekrogene sådan.

Men jeg har hørt rygter om, at Ravstedhus kommer til Sjælland og SÅ skal jeg have et kursus i at lave den slags fatninger - jeg er ikke så modig som f.eks. Susanne-i-Nord, der frejdigt kaster sig ud i alle mulige spændende forsøg.

Knus joanna


Tænker bare når fx. Blueraven lave de fine vejledninger, så vil jeg hellere bruge pengene på værktøj og materialer, end kurser. (i alt fald lige nu, vil gerne på kurser. Lige nu er det bare enten eller der er valget. Så vil jeg helst "have" og forsøge" end at lære men ikke have råd til at bruge.
Elsker at prøve noget nyt. :-)

Re: Byt byt Januar 2011

man 7. feb 2011 21:42

Bæk skrev:
FrkBettina skrev:Halskæde eller sno-rundt armbånd ;;)

Billede


Flot kæde du har fået fra hånden, den virker så let og lykkelig, :-D ja det det kan man vel blive af at bære den


Tak... Det er normalt ikke mine farver - men er blevet helt glad for den ;;)

Re: Byt byt Januar 2011

tirs 8. feb 2011 10:05

FrkBettina skrev:De er nu stadig flotte - har du evt link til hvor du køber dem ?
Er de limet eller ?

;;)


Jeg ved ikke, om de er limet...

Men de er købt hos Nordic Beads.

Knus Joanna

Re: Byt byt Januar 2011

tirs 8. feb 2011 10:18

Joanna skrev:
FrkBettina skrev:De er nu stadig flotte - har du evt link til hvor du køber dem ?
Er de limet eller ?

;;)


Jeg ved ikke, om de er limet...

Men de er købt hos Nordic Beads.

Knus Joanna


Sorry, jeg skulle have forklaret mig tydligere .. Mit spørgsmål gik på, hvordan du får stenen ind i hullet og hvordan sidder den fast der eller er der en sten på øreringen, når du køber den?
Jeg kan ikke finde den hos Nordic Beads - måske de har udsolgt
;;)

Re: Byt byt Januar 2011

tirs 8. feb 2011 13:26

Hæ hæ - det var egentlig også det jeg svarede på!! ;) Jeg ved ikke, om stenen er limet ind i fatningen.

Stenen sidder i, når man køber ørekrogen. Den har varenummer 647700 og de har den både i sølv og guld og også med en grøn og en lyserød sten i. Den grønne har de ikke på lager.

Knus Joanna

Re: Byt byt Januar 2011

tirs 8. feb 2011 19:00

Jeg er jo så en af dem der må indrømme hverken at have vist billeder af perler eller smykker. Min søde datter har været syg de sidste 11 dage og mit internet har været brudt sammen. Datteren har været i skole i dag, og lige nu ser det ud til at internetforbindelsen fungerer (ved ikke hvor længe!) (har bestilt en ny). Jeg ser om jeg får lavet noget en af de nærmeste dage.
Skriv et svar