Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte perler APRIL

fre 8. apr 2011 22:50

=p~ Lækre sager i har modtaget...
Jeg havde håbet at der var perler til mig idag, så jeg rigtig kunne hygge inden vi skal i byen i morgen.. Øv bøv.. :ymdaydream:

Re: Bytte bytte perler APRIL

lør 9. apr 2011 06:43

Så kom mine perler... Mange tak til Kirsten for den fine blanding :-D billed følger snarest

Re: Bytte bytte perler APRIL

lør 9. apr 2011 09:08

Til loveshopping

Desværre har tingene her hos os (badeanden og jeg) været lidt triste de sidste par dage så der har ikke været overskud til lige at få perlerne sendt, men manden sender i dag lige på falderebet til dig ;)

Kan godt se det kunne have været rart at få dem til weekenden, måske næste måned sætter jeg fristen på en anden dag end lige lørdag for du får jo først sendingen på mandag selvom den bliver sendt i dag.
Senest rettet af Diddah lør 9. apr 2011 09:22, rettet i alt 1 gang.

Re: Bytte bytte perler APRIL

lør 9. apr 2011 09:18

Fik mine perler igår, en skøn grøn blanding, så er det bare at lade fantasien blomstre.

Mange tak Joanna

Re: Bytte bytte perler APRIL

lør 9. apr 2011 10:24

Har fået mine perler idag og der kommer et billed en af dagene :-D

Re: Bytte bytte perler APRIL

lør 9. apr 2011 10:25

altså, nu bliver jeg lidt forvirret 8-}
Jeg skulle sende til Joanna, Ballerup - er det den samme som Badeanden ????

Re: Bytte bytte perler APRIL

lør 9. apr 2011 15:46

Betina..

Nej Joanna sendte TIL badeanden (Badeanden hedder Mikael, ene hane i flokken i denne omgang)

;) Badeanden har sendt til Love-shopping ;D

Re: Bytte bytte perler APRIL

lør 9. apr 2011 16:14

I see.... pga der stod "Mange tak Joanna"... opfattede det lige som en tak fra hende :-B

Re: Bytte bytte perler APRIL

lør 9. apr 2011 16:17

Her er hvad jeg modtog fra Susanne i nord.
Tak for perler @};-

Billede

P.S Lene, jeg har sendt til dig idag ;)-

Re: Bytte bytte perler APRIL

lør 9. apr 2011 17:57

Har modtaget en superfantastisk bytte pakke! nøj hvor kan perler være små. Men de er så nuttede og fine!
Skriv et svar